Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر اتقیایی، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: فرودگاه پیام قدمت زیادی دارد و محدوده فرودگاه بسیار وسیع بوده که بر لساس سیاست‌های اتخاذ شده بخشی از زمین محدوده فرودگاه پیام به مسکن مهر اختصاص داده شده و شهرک پیام در محدوده فرودگاه پیام واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام بیان کرد: متاسفانه این مجموعه در موقعیتی قرار گرفته که هواپیماها در حال اجرای طرح پروازی، ناگزیر هستند با کم کردن ارتفاع در راستای باند قرار گرفته و برای نشستن اقدام کنند‌.

وی با تاکید بر اینکه پروازهای فرودگاه پیام در راستای قانون است و قابل تغییر نیست، یادآور شد:  با توحه به اینکه طرح‌‍های پروازی و موقعیت های نشست و برخاست هواپیماها از تعریف شده و فضای پروازی هواپیماها مشخص شده است؛ چاره ای جز این کار نداریم و تغییر همه اینها معضلات خاص خود را دارد به طوریکه این موضوع باید در سازمان هواپیمایی کشوری منعکس و در شورای عالی هوا نوردی مطرح شود و طرح های پروازی، تجهیزات ناوبری ارتباطی و ... باید تغییر کند که امکانپذیر نیست.

این مقام مسؤول با بیان اینکه از مسؤولان درخواست داریم برای اجرای طرح‌های مختلف حریم فرودگاه پیام را رعایت کنند، تصریح کرد: ساکنان شهرک پیام ناگزیر هستند این سر و صداها را تحمل کنند و ما هم به همکاران در فرودگاه پیام اعلام می‌کنیم از مانورهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار فارس؛ مشکلات مسکن مهر ماهدشت تمامی ندارد و گویا مسؤولان در زمان جانمایی این شهرک بر همه مسائل چشم بسته بودند. سال گذشته در موضوع  آبگرفتگی آسانسورهای این شهرک،  جانمایی نامناسب و عدم رعایت شیب زمین، یکی از نظرات کارشناسی مطرح شده بود و علت اصلی مشخص نشد. حالا مشکل سرو صدای هواپیما ها هم چاره ای ندارد و فقط مردم باید چوب بی تدبیری ها و قصور مسوولان را بخورند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه پیام شهرک پیام فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور