Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه بارگیری ۶۵۰ هزار بشکه نفت خام صادراتی در پایانه جاسک پایان یافت، گفت: همکاران شرکت پایانه‌های نفتی در آمادگی کامل برای بارگیری دومین محموله نفت صادراتی از جاسک به سر می‌برند. خبرگزاری میزان -  بنا بر اعلام شانا، عباس اسدروز اظهار کرد: بارگیری ۶۵۰ هزار بشکه نفت خام صادراتی در پایانه جاسک پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: هم‌اکنون همکاران شرکت پایانه‌های نفتی در آمادگی کامل برای بارگیری دومین محموله نفت صادراتی از جاسک به سر می‌برند و بارگیری دومین محموله به‌زودی آغاز می‌شود.

طرح ملی انتقال نفت خام گوره - جاسک، طرحی ملی و راهبردی است که با مدیریت و راهبری شرکت ملی نفت ایران در ساحل دریای عمان راه‌اندازی شده و تضمین استمرار صادرات نفت خام، تمرکززدایی از پایانه‌های صادراتی و متنوع کردن آن، افزایش قدرت چانه‌زنی، توسعه پایدار و اشتغال‌زایی را در پی خواهد داشت.   بیشتر بخوانید: پایانه نفتی خارک مهم‌ترین و کلیدی‌ترین شرکت پایانه‌های نفتی ایران

 

انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نفت جاسک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت جاسک بارگیری دومین محموله شرکت پایانه های نفتی نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن