Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:57:53 GMT

7 فروشگاه اینترنتی موفق در ایران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۰۴۷۵

7 فروشگاه اینترنتی موفق در ایران

بعد از معرفی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران، عوامل موفقیت این کسب و کارها را بررسی کرده و در نهایت مسیر موفقیت یک کسب و کار اینترنتی را ترسیم می‌کنیم. به شما اطمینان می‌دهیم با مطالعه این مقاله می‌توانید اولین قدم برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی موفق را بردارید.

1- مارکاکتاب؛ بزرگ‌ترین بانک کتاب ایران

ماهانه بیش از 150 هزارنفر به دنبال خرید کتاب درسی، کمک درسی و کنکوری به صورت اینترنتی هستند که بخش زیادی از این مخاطبان مارکاکتاب را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا کتاب از سال 1383 در بازار کتاب ایران فعال است. تا پیش از سال 1394 مارکاکتاب هیچ حضوری در فضای وب ایران نداشت و صرفاً فروشگاهی فیزیکی در خیابان انقلاب تهران بود.

سال 94 مارکاکتاب در همکاری با آژانس خلاقیت وبسیما اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرد. سایت فروشگاهی مارکاکتاب در کنار استفاده از خدمات سئو وبسیما توانست مارکاکتاب را در کمتر از 4 سال در همه‌ی عبارات مرتبط با کتاب درسی و دانشگاهی به صدر نتایج جستجو برساند.

اگر شما هم می‌خواهید برای کسب و کار خود سایت متفاوتی و جذاب داشته باشید، به صفحه طراحی سایت فروشگاهی وبسیما مراجعه کرده و از مشاوره رایگان برترین شرکت طراحی سایت ایرانی استفاده کنید.

2- سورپرایز؛ برند خوش‌نام آب معدنی در صدر نتایج گوگل  

شرکت سورپرایز یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی ارائه‌کننده‌ آب آشامیدنی است. سورپرایز فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. هدف سورپرایز ارائه بهترین آب‌های معدنی با تحویل فوری درب منزل و ادارات است. سورپرایز سال‌ها به صورت سنتی اقدام به فروش محصولات خود کرده و بسته‌های آب آشامیدنی را مستقیماً در فروشگاه‌ها ارائه می‌کرد. اما تغییر رفتار مردم و فرهنگ خرید اینترنتی باعث شد که سورپرایز وارد فضای وب و فروش اینترنتی آب معدنی شود.

همکاری سورپرایز و وبسیما در طراحی سایت فروشگاهی و پس از آن در سئو، توانسته این سایت را در کمتر از 2 سال به صدر نتایج جستجوی گوگل در عباراتی پرجستجو مانند "خرید آب معدنی" برساند.

3- جانبی؛ بزرگ‌ترین و موفق ترین فروشگاه لوازم جانبی ایران

امروز اگر به دنبال خرید لوازم جانبی باشیم، فروشگاه جانبی را بالاتر از بسیاری از برندهای معتبر مشاهده می‌کنیم. جانبی در بین فروشگاه‌های موفق لیست ما، یکی از بهترین‌ها است. جانبی اولین فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل، تبلت و گجت‌های هوشمند در ایران است.

این وب‌سایت تخصصی فعالیت خود را در فضای وب از سال 91 آغاز کرده و در طیِ سال‌های گذشته با همکاری آژانس خلاقیت وبسیما توانسته در اکثر نتایج جستجو حضور داشته باشد.

در سال‌هایی که کسی گمان نمی‌کرد فروشگاهی بتواند با برندهای برتر فروشگاهی ایران رقابت کند، جانبی با اجرای یک استراتژی درست توانست در بسیاری از کوئری‌های ارزشمند مثل گلس گوشی، قاب گوشی، هندزفری و هدفون در صدر نتایج جستجو بدرخشد.  

4- کیک ویترین؛ شیرینی یک خرید اینترنتی

کیک ویترین یکی از فروشگاه‌های نوظهور و بسیار موفق فضای وب ایران است. کیک ویترین فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرد و در کمتر از 1 سال به بزرگ‌ترین فروشگاه خرید کیک ایران تبدیل شد.

در ابتدا رقابت با برندهایی مثل ناتلی یا کیک خونه دور از ذهن بود اما کیک ویترین به سبب داشتن یک وب‌سایت خلاقانه، استفاده از بازاریابی محتوایی و حضور در صدر نتایج جستجو رشدی عالی را تجربه کرده است.

اگر همین حالا عبارت «خرید کیک» را جستجو کنید، این سایت را در صدر نتایج جستجوی گوگل مشاهده می‌کنید.

5- صفاهوم؛ فروشگاه اینترنتی 80 ساله! 

فروشگاه اینترنتی کالای خواب صفاهوم، یکی از برندهای شناخته شده عرضه کالای خواب و منسوجات آشپزخانه است.

صفاهوم فروشگاهی قدیمی در اصفهان است که قدمتی 80 ساله دارد سابقه درخشان صفاهوم و دید باز مدیران این فروشگاه باعث شد که صفاهوم از سال 98 وارد فضای وب شود. این فروشگاه تنها با 2 سال قدمت در فضای وب توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند و به انتخاب اول کاربران تبدیل شود.

اگر تا 2 سال پیش صفاهو‌م مورد اعتماد اصفهانی‌ها بود، حالا مردم سراسر ایران از صفاهوم خرید می‌کنند.  

6- آداک؛ فروشگاه اینترنتی موبایل، تبلت و لوازم الکترونیکی

آداک برندی شناخته شده در زمینه فروش موبایل، تبلت، گجت‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی است. آداک با بیش از 18 سال سابقه و داشتن 3 مرکز خرید فیزیکی در تهران، تصمیم گرفت فعالیت خود را در بازار وب ایران هم آغاز کند.

طراحی یک سایت فروشگاهی عالی در کنار دریافت رعایت استانداردهای سئو باعث شد که آداک جای پای خود را خیلی زود در فضای وب محکم کرده و به انتخاب ایده‌آل کاربران تبدیل شود.

7- ایران صوت؛ از کف خیابان جمهوری تا صدر نتایج جستجو

فروشگاه ایران صوت، یکی دیگر از فروشگاه های موفق اینترنتی ایران است که در کمتر از 10 سال توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. دفتر مرکزی این فروشگاه در خیابان جمهوری تهران واقع شده اما مدیران ایران صوت قصد داشتند، سهم خوبی از بازار خرید لوازم صوتی را به خود اختصاص دهند. به همین دلیل از آغاز فعالیت در سال 90 تمرکز خود را برای حضور موثر در فضای وب فارسی گذاشتند.

همکاری با آژانس خلاقیت وبسیما در طراحی سایت، باعث شد که ایران صوت بتواند در همان ماه های اولیه فعالیت خود، فروش بالایی را از طریق وب‌سایت ثبت کند.

چرا این 7 فروشگاه را انتخاب کردیم؟ ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق

زمانی که درباره موفقیت صحبت می‌کنیم باید معیارهایی برای سنجش موفقیت یک کسب و کار در ذهن داشته باشیم. در دنیای رقابتی امروز و در کسب و کارهای اینترنتی، کسب جایگاه مناسب در گوگل و فروش بیشتر از ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی موفق است. این فقط باور ما نیست!  

آمار جهانی نشان می‌دهد که 93 درصد از تجربه‌های خرید آنلاین با یک جستجوی ساده در اینترنت آغاز می‌شوند. این آمار شگفت‌انگیز نشان می‌دهد که چطور داشتن یک سایت خلاقانه در کنار سئو، می‌تواند یک کسب و کار را متحول کند.

اما سوال اصلی اینجاست که سئو سایت را چگونه انجام دهیم؟ برای انجام سئو سایت دو راه متفاوت پیش روی کسب و کارهاست؛ انجام درون تیمی فعالیت‌ها یا برون‌سپاری فرآیندهای سئو. انتخاب استراتژی صحیح برای اجرای سئو کاملاً وابسته به شرایط یک کسب و کار، بودجه و ابعاد بیزنس تعیین می‌شود.

انجام سئو داخل تیم؛ به دنیای عمیق سئو خوش آمدید  

کسب و کارهای کوچک و استارت‌آپی معمولاً سئو را به صورت درون تیمی انجام می‌دهند. یادگیری سئو، قدم گذاشتن در مسیری سخت و پرچالش است. نحوه کار الگوریتم‌های گوگل، طراحی استراتژی سئو، تولید محتوای ارزشمند، لینک‌سازی صحیح و اجرای استانداردهای کدنویسی تنها بخشی از کوچک از دریای گسترده سئو است. برای یادگیری سئو نباید زمان را هدر داد.

آزمون و خطا را فراموش کنید! اگر مسیر آزمون و خطا را انتخاب کنید، منبع اصلی بیزنس یعنی زمان را هدر خواهید داد. انتخاب منابع مناسب یادگیری و استفاده از تجربه موفق دیگران می‌تواند مسیر موفقیت را برای ما هم هموار کند.

شرکت در کلاس‌های آکادمی وبسیما، که نتیجه 10 سال تجربه مستقیم کار بر روی سئو بزرگ‌ترین برندهای ایرانی است، می‌تواند مسیر یادگیری سئو را برای شما کوتاه‌تر کند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سرفصل‌ها و شروع یادگیری به صفحه آموزش سئو مراجعه کنید.  

برون‌سپاری سئو؛ بهترین را انتخاب کنید

دومین راه‌حل برای انجام سئو، انتخاب یک شرکت مناسب است. البته این راه حل چالش‌های زیادی دارد. دریافت خدمات ارزشمند و پرداخت هزینه منصفانه با توجه به خلق ارزش، از جمله چالش‌های برون‌سپاری سئو است.

به عبارت بهتر اعتماد کردن به یک شرکت سئو کار ساده‌ای نیست و معمولاً کارفرما ریسک زیادی را متحمل می‌شود. یک رزومه قوی و موفق بهترین دلیل برای اعتماد به یک شرکت خدمات سئو است.

آژانس خلاقیت وبسیما با بیش از 10 سال سابقه کاری در ارائه خدمات سئو به استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های متوسط و برندهای بزرگ ایرانی بهترین انتخاب برای سئو سایت شما است. اگر به دنبال خلق ارزش پایدار و حضور قدرتمند در صفحه اول گوگل هستید، خدمات سئو وبسیما پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما است.

سخن پایانی؛ اینجا خبری از شانس نیست

زمانی که درباره داستان موفقیت یک کسب و کار صحبت می‌کنیم، هیچ شانس و اتفاقی در کار نیست. برای یک کسب و کار اینترنتی، هیچ‌چیزی بهتر از یک سایت عالی و حضور هدفمند در صفحه نتایج جستجوی گوگل ارزش خلق نمی‌کند.

تمامی 7 وبسایت معرفی شده در این مقاله از خدمات آژانس خلاقیت وبسیما استفاده کرده و امروز در صدر نتایج گوگل خوش می‌درخشند.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی متناسب با نیازهای کسب و کار و خدمات سئو مبتنی بر خلق ارزش پایدار باعث شده که وبسیما به انتخاب اول کسب و کارها تبدیل شود.

در صورتی که می‌خواهید یک  فروشگاه اینترنتی موفق بسازید و بیشترین فروش را از طریق گوگل به دست آورید، کافی است همین حالا به سایت وبسیما مراجعه کرده یا با شماره‌تلفن 02178358 تماس بگیرید.

از اولین تماس تا بیش‌ترین فروش همراه شما هستیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان فروشگاه اینترنتی طراحی سایت سورپرایز خرید لوازم جانبی خرید اینترنتی رپرتاژ آگهی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان فروشگاه اینترنتی موفق طراحی سایت فروشگاهی فعالیت خود صدر نتایج یک کسب و کار فروشگاه ها باعث شد فضای وب ایران صوت ترین فروش بزرگ ترین خدمات سئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر

دریافت 58 MB

آدینه حسین عمویی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی ملی بوده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ فروشگاه در شهرستان نوشهر در این زمینه فعال هستند.

وی با اشاره به اجرای سه ماهه طرح فجرانه گفت: طرح جدیدی به نام یسنا نیز مربوط به مادران دارای فرزندان شیرخوار است.

کد خبر 6096283

دیگر خبرها

  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال