Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: ثبت نام این آزمون تا 8 مرداد تمدید شده است و پس از آن دیگر تمدید نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد حسین قمری افزود: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی تا دوم مرداد بوده، اما استقبال خوب شرکت‌های متقاضی و داوطلبان موجب تمدید مهلت ثبت نام شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه کشور از شرایط کرونایی در حال عبور است و آغاز واکسیناسیون عمومی در کشور را شاهد هستیم، شرکت‌ها پس از یک سال و نیم کاهش ظرفیت تولید، هم اکنون بنا بر جبران آن را دارند و به همین دلیل می‌خواهند ظرفیت را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در دو هفته گذشته حدود 500 شرکت به مجموع 4300 شرکت متقاضی اضافه شده است و پنجمین آزمون استخدامی برای 4800 شرکت برگزار می‌شود.
آقای قمری ادامه داد: بسیاری از سازمان‌ها از این ظرفیت برای افزایش جذب خود در سال 1400 استفاده کرده و به صورت رسمی خودشان در سایت شرکت نیز اطلاع رسانی کرده اند.
دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: هم چنین استقبال خوبی از سوی داوطلبان برای ثبت نام در این دوره شکل گرفته است، در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی امسال متوسط حقوق و استان‌های متقاضی شغل قرار داده شده و همین امر موجب استقبال و تمدید مهلت ثبت نام تا 8 مرداد شده است.
 وی در پاسخ به سؤالی درباره تفاوت آزمون استخدامی امسال با سال‌های گذشته گفت: برای آزمون استخدامی امسال دفترچه راهنمایی که در آن میزان حقوق متوسط، استان‌های متقاضی و شرکت‌های مرتبط معرفی شده است و اطلاع رسانی به صورت رسمی از سوی شرکت‌ها شکل گرفته است.
آقای قمری گفت: نخستین آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال 96 برای حدود 11 هزار شرکت برگزار شد و در نهایت پس از پایش‌های صورت گرفته در سال 96 حدود 8900 نفر استخدام شدند، در سال 98 حدود 80 هزار نفر شرکت‌کننده ثبت نام کردند که از این تعداد 9 هزار نفر دعوت به کار شدند، در سال 99 حدود 91 هزار شرکت کننده ثبت نام کردند و در نهایت 23 هزار نفر دعوت به کار شدند و پیش بینی می‌شود امسال بیش از 25 هزار نفر دعوت به کار شود.
وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره نحوه گزینش و نبود اعتماد از سوی متقاضیان گفت: گزارش آزمون استخدامی بخش خصوصی هر ساله به صورت رسمی منتشر و توسط شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری راست آزمایی و نتیجه آن نیز منتشر می‌شود، همچنین برای آزمون‌های پارسال نیز این اتفاق رخ داد و البته مهمترین اعتبار این آزمون، افرادی که سر کار می‌روند و شرکت‌های مخاطب آزمون جزو مهم‌ترین اعتبار آن محسوب می‌شود.
آقای قمری ادامه داد: ثبت نام این دوره از طریق سایت آزمون به نشانی inre.ir انجام می‌شود و پس از آن تمدید نمی‌شود، همچنین پس از پایان ثبت‌نام، مرحله اینترنتی آزمون در شهریور برگزار می‌شود و سپس داوطلبان برای مصاحبه شرکت‌ها دعوت می‌شوند.
وی افزود: در شرکت‌های متقاضی تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت می‌شود و اگر شخصی بخواهد، مصاحبه برای او به صورت برخط برگزار می‌شود.
وی گفت: پس از مصاحبه نتایج در مهر و آبان به داوطلبان اعلام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی ادامه داد: در آزمون استخدامی بخش خصوصی، توانایی تخصصی متقاضی مد نظر است و در آزمون مهارت فرد سنجیده می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمون استخدامی آزمون استخدامی بخش خصوصی هزار نفر شرکت ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، اکبر اسدی اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت در استان کردستان برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه این آزمون جز بزرگترین آزمون‌های استخدامی کشور است، خاطرنشان کرد: در استان کردستان هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا ثبت نام کرده‌اند.

اسدی در خصوص حوزه های امتحانی این آزمون گفت: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان یک هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز دو هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

اسدی اضافه کرد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد خبر 749485

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳