Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@16:24:04 GMT

بازداشت سارق گرتینگ‌های فلزی تونل نیایش

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۱۲۳۰

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق گرتینگ‌های فلزی تونل نیایش که با سرقت این تجهیزات خطر سقوط عابران و موتورسواران متصور بود، خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد. خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه خبری پلیس، علی کنجوریان، اظهار داشت: چند روز قبل نماینده حقوقی شرکت ترافیک تهران به اداره ۱۷ پلیس آگاهی مراجعه و از سرقت ۱۵ عدد گرتینگ‌های فلزی (حفاظ زهکش تونل) تونل نیایش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقتی که به غیر خسارت، خطر سقوط عابرین و موتورسواران نیز را به همراه داشت.
وی افزود: بدنبال اعلام شکایت، کاراگاهان اداره هفدهم‌پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات خود را در حالی آغاز کردند زمان دقیقی از سرقت‌ها در دست نداشتند.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کاراگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت‌ها پرداخته و با بازبینی دقیق فیلم دوربین‌های مداربسته داخل تونل مشخص شد خودروی وانت مزدا طی چند مرحله اقدام به سرقت گرتینگ‌ها کرده است.
این مقام انتظامی ابراز داشت: از آنجایی که پلاک خودرو نامشخص بود کاراگاهان با کنار هم قرار دادن شماره پلاک در نهایت موفق به شناسایی هویت سارق شدند.   بیشتر بخوانید: زورگیران اتوبان چمران در دام پلیس
وی اضافه کرد: شماره پلاک خودروی سارق به کلیه واحد‌های گشت اعلام شد و اوایل تیر امسال واحد گشت پلیس آگاهی، خودرو سارق را توقیف کردند.
کنجوریان اضافه کرد: راننده خودرو در تحقیقات اولیه، مدعی شد که در این سرقت‌ها نقشی ندارد و خودرواش در این مدت دست مرد جوانی به نام پویا بوده است که در ادامه تحقیقات مشخص شد پویا مرد سابقه داری است که به خاطر سرقت از اماکن سابقه کیفری دارد. با مشخص شدن هویت سارق، متهم جوان در عملیاتی پلیسی بازداشت شد.
کنجوریان در پایان گفت: پویا ابتدا منکر سرقت هایش شد، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به سرقت‌ها اعتراف کرد و اظ‌ها رکرد، به تنهایی سرقت‌ها را انجام داده و اموال مسروقه را به مغازه ضایعاتی در تهرانپارس می‌فروختم. با اعتراف متهم مالخر او نیز شناسایی و دستگر شد و تحقیقات برای شناسایی سرقت‌های احتمالی متهم جوان ادامه دارد.   انتهای پیام/
  برچسب ها: پلیس آگاهی سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت پلیس آگاهی سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به کیونت، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۱۲ نفر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه حیدرآباد شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.

این مقام انتظامی مطرح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند حدود دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 6091353

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند