Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مهدی پیرجهان دونده المپیکی کشورمان اظهار کرد: متاسفانه تست کرونای پیرجهان مثبت شد و او نتوانست همراه با سایر دوندگان به توکیو برود. البته ۲ روز دیگر تست مجدد از پیرجهان گرفته می‌شود و اگر تست این دونده  منفی شد و کمیته پزشکی و ورزشی  و  مسئولان کمیته برگزاری مسابقات المپیک تایید کردند در نهایت او عازم توکیو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اظهارات اشکان اردیبهشت عضو کادر پزشکی بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ مبنی بر اینکه پیرجهان در المپیک شرکت نمی‌کند، گفت: اظهارات اردیبهشت به عنوان نماینده کمیته پزشکی در المپیک فصل الخطاب است.

رضایی درباره اینکه پیرجهان  در مسابقات لیگ دو و میدانی به ویروس کرونا مبتلا شد، تصریح کرد: به هیچ عنوان  پیرجهان در مسابقات لیگ دو و میدانی دچار ویروس کرونا نشده است چرا که   قبل و بعد از مسابقات، تست کرونای پیرجهان منفی بود، اما ۲ روز مانده به اعزام به توکیو تستش مثبت شد و در نهایت نتوانست همراه با تیم به المپیک توکیو برود.

معلوم نیست پیرجهان به چه طریقی دوباره به ویروس کرونا مبتلا شد 

دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: پیرجهان در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کرد و خدا می‌داند که او به چه طریقی دچار  ویروس کرونا شده است.  تا جایی که اطلاع دارم پیرجهان در گذشته هم به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ دوز واکسن کرونا هم زده  بود، اما بار دیگر تست کرونای این ورزشکار مثبت شد. در حال حاضر این ورزشکار در یکی از هتل‌ها قرنطینه شده است.

او درباره افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در المپیک توکیو اظهار کرد: با تمام تدابیری که ژاپنی‌ها  و عوامل اجرایی مسابقات اندیشیدند، اما بالای ۱۰۰ نفر از ورزشکاران در کمپ مسابقات المپیک توکیو دچار ویروس کرونا شدند. مثبت شدن تست کرونا ورزشکاران فقط مختص ایرانی‌ها نیست بلکه کل دنیا درگیر این ویروس هستند.

نام مربی آمریکایی حدادی در لیست مربیان چین قرار دارد 

رضایی درباره انتقاد احسان حدادی به اعزام نشدن مک ویلکینز و حسین توکلی مربیانش به المپیک توکیو گفت: با توجه به اینکه مک ویلکینز مربی آمریکایی از کشور چین هم شاگرد دارد و نام او در لیست مربیان کاروان چین به المپیک قرار گرفته به همین علت نمی‌توانستیم نام این مربی را در لیست نفرات اعزامی به المپیک بگذاریم. به هر حال کمیته اجرایی مسابقات المپیک،  نام یک مربی از سوی ۲ کشور را ثبت نام نمی‌کند و حضور مربی آمریکایی حدادی در این رقابت‌ها منتفی شد.

او افزود: صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی همه تلاش خود را کرد تا توکلی به جای او راهی المپیک توکیو شود، اما مسئولان اجرایی مسابقات این درخواست نپذیرفتند و حضور توکلی هم در المپیک منتفی شد.

دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره پیش بینی اش از نتایج دوندگان المپیکی گفت: حدادی آسیب دیده است، اما امیدوارم او رکوردی در شان خودش و کشورمان در المپیک به دست آورد. اگر حدادی بتواند بالای ۶۲ متر پرتاب کند در آن صورت قابل قبول است. همچنین اگر تفتیان و فرزانه فصیحی هم رکورد خودشان را بزنند، خیلی خوب است. ما انتظار کسب مدال از دوندگان نداریم.

بیشتر بخوانید

پیرجهان المپیک توکیو را از دست داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی مهدی پیرجهان المپیک توکیو فدراسیون دو و میدانی ویروس کرونا المپیک توکیو تست کرونا مثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز در جایگاه ششم تیمی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کشتی‌گیران کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

در روز نخست این مسابقات علی اصغر صبوری‌زاده در وزن ۳۵ کیلوگرم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از اصفهان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی و خوزستان به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

صبوری‌زاده در دیدار نهایی در یک کشتی بسیار خوب و هوشمندانه با نتیجه ۹ بر یک کشتی‌گیری از اروند را مغلوب کرد و با اقتدار مدال خوش‌رنگ طلا را برگردن آویخت و بر سکوی قهرمانی کشتی ایران ایستاد.

در روز دوم این مسابقات محمد پورابراهیمی دارنده مدال نقره استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد، در وزن ۳۸ کیلوگرم در فینال این مسابقات و در دیدار نهایی برابر کشتی‌گیری از خوزستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و صاحب مدال طلای قهرمانی نونهالان فرنگی کشور شد.

پورابراهیمی پیش‌از فینال بر حریفانی از استان‌های اروند، اردبیل، خراسان رضوی و کردستان با اقتدار غلبه کرده بود.

آرمین قاسمی دیگر نماینده استان در وزن ۶۲ کیلوگرم و دارنده مدال برنز استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های زنجان، آذربایجان‌غربی، توابع تهران، مازندران و گیلان و با شکست مقابل کشتی‌گیری از اروند بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد و صاحب مدال برنز شود.

ایلیا خردمند واعظ نماینده وزن ۱۰۰ کیلوگرم استان و دارنده مدال طلای استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ در شهرمشهد مقدس در این مسابقات با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های تهران، ایلام، البرز و خوزستان و شکست ناباورانه مقابل کشتی‌گیری از لرستان صاحب مدال برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها تیم منتخب کشتی نونهالان فرنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا و دو برنز بعد از استان‌های مازندران، خوزستان، لرستان، اصفهان و فارس در مکان ششم تیمی قرار گرفت.

کد خبر 749699

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی