Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عنبری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۴۰۰ نفر در شهرستان دهلران آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۹ نفر سرباز ، ۲۸ روستایی ، ۶۰ دانش آموز و مابقی هم کارجو بوده اند.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دهلران به عنوان دومین مرکز بزرگ و مجهز استان ایلام محسوب می شود، افزود: این مرکز دارای پنج کارگاه آموزشی ویژه مردان و سه کارگاه ویژه زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فنی و حرفه ای دهلران از فعالیت شعبه سیار ویژه دانش آموزان کار و دانش مستقر در بخش موسیان خبر داد و تاکید کرد: خانه مهارت روستایی مستقر در بخش زرین آباد نیز برای کارآموزان فعال است.

عنصری یادآور شد: جامعه هدف آموزش‌های مهارتی گسترده بوده و کارجویان شهری، روستایی، دانش آموزان، دانشجویان، سربازان، مددجویان، متقاضیان بیمه بیکاری و .... را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته و در راستای آموزش نیروهای بومی برای بکارگیری در صنایع نفت و پتروشیمی شهرستان دهلران، ۵۰ نفر در حرفه جوشکاری سازه‌های فولادی و برق کار صنعتی آموزش‌های مهارتی را در مرکز دهلران کسب و پس از قبولی در آزمون عملی، تنها برخی از آنها در شرکت‌های نفت و گاز جذب و بکارگیری شدند.

رییس فنی و حرفه‌ای دهلران اظهار داشت: مرکز دهلران تعداد ۱۹ آموزشگاه آزاد را تحت پوشش دارد که متولی ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی هستند که از این تعداد تنها ۹ آموزشگاه فعال و مابقی به خاطر مشکلات ناشی از کرونا تعطیل هستند.

عنبری گفت: آموزش‌های ارائه شده توسط آموزشگاه‌های آزاد بیشتر در رشته‌های زیرگروه فناوری اطلاعات و رایانه، طراحی دوخت، مراقبت و زیبایی، شیرینی پزی و زبان انگلیسی است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب هوایی شهرستان آموزش نصب پنل خورشیدی مهرماه سال جاری به کارجویان آموزش داده می شود و در این راستا نیز ۲ میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز از محل اعتبارات ملی خریداری شده است. 

عنبری به آموزش تعمیرات موبایل اشاره کرد، گفت: بعد از مرکز استان دومین کارگاه آموزش تعمیرات موبایل در شهرستان دهلران در ماه های آینده راه اندازی می شود و کارجویان نیز می توانند آموزش های لازم جهت کسب کار فرا گیرند.

برچسب‌ها ایلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دهلران ایلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دهلران حرفه ای دهلران فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد