Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خانه باید پناهگاه و مکانی باشد که همیشه در آن احساس امنیت کنید، بنابراین می‌توانید حال مادری را که چهره یک شبح سیاه وحشتناک را در دوربین مداربسته خانه اش ظاهر شده درک کنید.

ماکسین هیوز زمانی متوجه شده که این چهره نه یک بار، بلکه دو بار در دوربین ظاهر شده و از ترس خواستار حمایت کشیش محلی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر دوربین مداربسته که خواهر ماکسین در فیس بوک به اشتراک گذاشت، نشان داد که یک چهره سیاه رنگ در صفحه از راست به چپ حرکت می‌کند و قبل از محو شدن در نزدیکی کاروان خود که در ورودی جلوی پارک قرار دارد، محو می‌شود.

بیشتر  بخوانید

حمله غافلگیرانه پلنگ به کودک در خواب

این مادر گفته که شریک زندگی او در طول شب بیدار بوده و آن را روی دوربین دیده و همه این اتفاقات طی یک هفته و نیم گذشته رخ داده است. طبق گفته او حتی روز دیگری هم کشیشی را آورده که خانه را برکت دهد و پرسیده که آنجا چه چیز‌هایی برای ساخت شبح وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی کشیش کلیسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان