Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا 4 مرداد ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 726 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته یک هم‌استانی جان خود را از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون 317 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که 117 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 18 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 51862 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 231 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٣ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و باشت بود. همچنین از 358 نمونه رپید تست ٢٣ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های باشت، بویراحمد ، گچساران و بهمئی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به افزایش موارد مثبت و بستری پیش‌بینی می‌شود در  طی هفته‌های آینده تخت‌های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی  اشغال شود و همزمان  مرگ و میر عده‌ای از هم استانی‌ها را شاهد خواهیم بود.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی درمان کهگیلویه و بویراحمد علوم پزشکی مرگ کرونا کرونا در کهگیلویه و بویر احمد موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی ورود ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر خبر داد.

آرش مصلح روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان افزود: پیش بینی میزان بارش‌ها طی سامانه بارشی پیش رو ۸۰ تا ۱۲۰ میلی متر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه  سه سد در حال بهره‌برداری در استان داریم، اظهار کرد: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خروجی سد کوثر را از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۶۰ مترمکعب بر ثانیه افزایش داده ایم.

مصلح تصریح کرد: سد کوثر ۱۰ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی دارد که پیش‌بینی می‌شود که طی بارش های اخیر ۱۰ میلیون مترمکعب آب وارد این سد شود.

وی ادامه داد: سد چم شیر گچساران ۷۰۵ میلیون مترمکعب هم اکنون ذخیره دارد که ۱۶۰۰ میلیون متر مکعب ظرفیت خالی دارد و ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب آب در سد شاه قاسم ذخیره شده که هم اکنون یک میلیون متر مکعب ظرفیت خالی دارد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دولت سیزدهم در راستای ساماندهی ۱۸ طرح اجرا کرده‌ایم که پس از اجرای این طرح‌ها تاکنون هیچ خسارتی ناشی از رودخانه‌ها نداشته‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد