Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیپ دروازه بان ها با قهرمانی حامد لک در حال به پایان رسیدن است...

به گزارش طرفداری، با شروع لیگ بیستم اقدام به راه اندازی لیگ دروازه بان ها کردیم و حالا پس از بازگشت تیم ها از رقابت های آسیایی، این لیگ هم مثل لیگ برتر جذاب شده است.

همراهان همیشگی طرفداری با روال این لیگ آشنا شده اند و می دانند هر هفته عملکرد دروازه بان های لیگ برتر را در قالب یک جدول طراحی می کنیم و به آن ها بر اساس عملکردشان و تعداد کلین شیت و مهاری که داشتند، رتبه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لیگی که به نام لیگ دروازه بان ها طراحی شده، قوانینش به شرح زیر است: روند امتیاز دهی به این گونه است که هر دروازه بان به ازای هر کلین شیت، ۱ امتیاز دریافت می کند. در صورت برابری امتیازات دو دروازه بان، دروازه بانی که موفق به مهار پنالتی شده باشد، بالاتر قرار می گیرد. معیارهای بعدی برای رتبه بندی به ترتیب؛ تعداد سیو به ازای هر گل خورده (درصد مهارتوپ)، تعداد گل های خورده کمتر و دقایق بازی کمتر (درصد کلین شیت) است اگر تمام این معیارها هم برابر بود که البته به ندرت چنین اتفاقی رخ می دهد، دروازه بانی که از روی نقطه پنالتی گل خورده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت.

حامد لک، قهرمان لیگ دروازه بان ها

حامد لک با 16 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد و با نفر دوم جدول یعنی پیام نیازمند 2 کلین شیت فاصله دارد و هر نتیجه ای در هفته آخر رقم بخورد دروازه بان پرسپولیسی ها قهرمان لپگ دروازه بان ها است.

لک تا این جای مسابقات در طول 28 بازی چیزی حدود 59 سیو را به ثبت رسانده است.

* تعداد پنالتی های مهار شده جدول

* محمدرضا اخباری در جریان بازی با گل گهر دچار شکستگی بینی شد و از زمین خارج شد و به همین دلیل امتیازات آن بازی برایش محسوب نمی شود. حبیب فرعباسی که ۸۰ دقیقه در آن دیدار بازی کرد ۱ گل دریافت کرد و با احتساب دو بازی ای که تا این هفته انجام داده مجموعا دو گل دریافت کرده است. در جریان دیدار تیم های ذوب آهن و پیکان در هفته هجدهم نیز شهاب گردان دقیقه ۲۲ تعویض شد و آمار آن بازی برای یوسف بهزادی، دروازه بان دوم ذوب آهن محاسبه می شود.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ دروازه بان ها کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا حد زیادی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران، پرسپولیس در شرایطی میزبان سپاهان است که سرخ‌ها با کلین شیت‌های متوالی‌شان در لیگ برتر عنوان برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را تا هفته بیست و چهارم به دست آورده‌اند.

از طرفی سپاهانی‌ها که ۴۴ گل زده‌اند و با اختلاف زیاد برترین خط حمله لیگ هستند باید در ورزشگاه آزادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس تلاش کنند.

پرسپولیس که در پی رسیدن به صدر جدول است نمی‌خواهد مقابل برترین خط حمله لیگ قافیه را ببازد و باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند به روند کلین شیت‌های‌شان در لیگ ادامه بدهند یا خیر.

دیگر خبرها

  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی