Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:25:25 GMT

ورود دوباره آل پاچینو به فوتبال ایران! (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۱۹۹۹

سعید آذری مدیرعامل فولاد در واکنش به اتفاقات روز گذشته بازی با صنعت نفت، به حمایت از جواد نکونام پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه بازی فولاد و صنعت نفت، اتفاقاتی در کنار زمین رخ داد که منجر به اظهارات باورنکردنی سیروس پورموسوی سرمربی تیم آبادانی شد. پورموسوی از بی احترامی نیمکت فولاد به خود صحبت کرد و گفت که «مقابل نکونام» خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ساعتی پس از این ماجرا، نفر اول مدیریتی باشگاه فولاد یعنی سعید آذری در واکنشی کنایه آمیز به این اظهارنظر، کار کردن با «جواد لالیگایی» را باعث «افتخار» خود خوانده و نوشته: «توهین به تو، توهین به همه ماست و از آن به سادگی عبور نخواهیم کرد. ولی گاهی اوقات شاید در لحظه نه.»

 

آذری همچنین با تشریح موضع خود نوشت: «همیشه این نقل قول آل پاچینو هنرمند بزرگ هنر هفتم در ذهنم تجلی دارد که میگوید نمیدانم این همه حجم حماقت ،بی ادبی و گستاخی چگونه در مغزهایی کوچک برخی ما انسانها جا گرفته است.»

 

 

در پایان مدیرعامل فولاد از سرمربی تیمش خواسته که «نکونام همیشگی» بماند و به زعم او «شنونده باید عاقل باشد که هست.»

 

نکته جالب اینکه چندی پش سعید الهویی مربی تیم گل گهر نیز جدال قلعه نویی و گل‌محمدی را به نقش آفرینی آل پاچینو و رایرت دنیرو در یک فیلم تشبیه کرده بود و حالا سعید آذری نقل قولی از این بازیگر آمریکایی به کار برده است.

سعید آذری (مدیرعامل) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال