Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدضیاءالدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه در قالب حمایت و ترویج ازدواج آسان برنامه‌های بسیار خوبی دارد که سبب می‌شود والدین و زوج‌ها از برگزاری چنین مراسمات خوبی استقبال کنند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دیگر هدف ما از برگزاری مراسمات ازدواج آسان کمک به تولید داخلی و رونق گرفتن کارخانه‌هایی است که محصولات ایرانی می‌سازند و به بازار روانه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حوزه محرومیت زدایی نیز اولویت اصلی سپاه تامین آب و ایجاد اشتغال برای جوانان است، اما احداث مدرسه، مسجد، منازل و راه نیز از دیگر برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه است.

سردار حزنی گفت: مردم هرمزگان مردمان نجیب و ولایت‌مداری هستند و به خاطر تلاش‌هایی که داشتند و در سطح کشور در حوزه کمک‌های مومنانه خوش درخشیدند از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران محرومیت زدایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم

به گزارش جام جم آنلاین، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل