Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:31:55 GMT

روزانه ۲۳هزاراصفهانی واکسن کرونامی‌زنند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۲۱۳

روزانه ۲۳هزاراصفهانی واکسن کرونامی‌زنند

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در ۱۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی افزود: در هفته جاری دو مرکز تجمیعی دیگر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون اصفهان افزوده خواهد شد.

بخش زیادی از واکسن‌های تزریقی سینوفارم چین است

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسیناسیون روزانه به ۲۳ هزار نفر رسیده است، تصریح کرد: بخش زیادی از واکسن‌های مورد استفاده از اصفهان واکسن سینوفارم چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واکس کووبرکت نیز برای عوامل انتخابات در مراکز تجمیعی واکسیناسیون استفاده می‌شود، ابراز داشت: همچنین یکی از ۱۲ خط واکسیناسیون کرونا در مرکز تجمیعی پل شهرستان واکسن کووبرکت را استفاده می‌کند.

فدایی با بیان اینکه میزان واکسن کوبرکت در اصفهان بسیار ناچیز است، ادامه داد: امروز نیز یک محموله واکسن کوپاستور به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحویل شده اما هنوز روند توزیع آن ابلاغ نشده است.

کد خبر 5266112

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا شیوع کرونا مرکز بهداشت اصفهان ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم شیوع کرونا اردبیل ایلام خشکسالی مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا