Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، سید محمد حسینی به سمت مشاور امور سینمایی این بنیاد منصوب شد.

به گزارش مشرق،سید محمدیاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت مشاور امور سینمایی این بنیاد منصوب کرد.در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص، سوابق و حضور مستمر و تاثیرگذار جناب‌عالی، به‌ موجب این حکم شما را به سمت «مشاور امور سینمایی بنیاد فرهنگی روایت فتح» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و جهاد در راه خدا، در راستای تحقق آرمان‌های موسس شجره طیبه بسیج و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدا، در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) گام‌های موثری بردارید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو سیدمحمدحسینی بنیاد فرهنگی روایت فتح حضرت آیت الله خامنه ای سیدمحمد حسینی سید محمد حسینی امام خامنه ای امام خمینی بنیاد فرهنگی روایت فتح مشاور امور سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران