Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد علی پیر سبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در نشست با برخی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با موضوع برنامه ریزی برای روز خبرنگار گفت: مراسم روز خبرنگار امسال با توجه به شرایط کرونایی به‌صورت حضوری و همچون سال‌ های قبل برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پیرسبزی افزود: رسانه‌ های استان در همه مناسبت‌ ها، بحران‌ ها و رویداد‌هایی که در استان رخ داده اطلاع‌ رسانی کردند و رسالت خود را به خوبی انجام دادند و در همه شرایط همگام با مردم و مسئولان پیش رفتند.   او ادامه داد: روز خبرنگار برای اهالی رسانه جامعه هنری و فعالان فرهنگی روز بزرگی است و به همین خاطر در تلاش هستیم در شأن این روز بتوانیم برنامه ریزی کنیم.   پیرسبزی بیان کرد: رسانه‌ ها می‌توانند در زمینه فرهنگ سازی هر جامعه حرف اول را بزنند و نقش مؤثری ایفا کنند.   او با اشاره به ساختمان در حال ساخت فرهنگی و مطبوعاتی خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تلاش هستیم با توجه به قول‌های داده شده برای افتتاح و بهره‌ برداری این ساختمان و در صورت تامین اعتبار لازم، ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، این ساختمان در موعد مقرر افتتاح و به بهره‌ برداری برسد.   همچنین رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست گفت: تنها تشکر رسمی شناسنامه دار وزارت ارشاد در حوزه رسانه‌ ها، خانه مطبوعات است.   او افزود: ملاک و معیار ما در ابعاد مختلف حوزه رسانه خانه مطبوعات است و هر نوع خدمات، حمایت و اقدامی در حوزه رسانه از این طریق انجام می‌شود.   یادآور می‌شود ۱۶۴ خبرنگار شامل ۱۴۹ خبرنگار اصلی و ۱۵ خبرنگار افتخاری عضو خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند همچنین ۲۰۳ رسانه، نمایندگی ۱۴ خبرگزاری، ۱۰۹ پایگاه خبری، ۵ روزنامه استانی، ۴۵ روزنامه دارای پروانه نمایندگی، ۲۱ نشریه مکتوب و ۹ نشریه الکترونیکی برخط؛ رسمی و دارای مجوز مجازی و مکتوب در این استان فعالیت دارند. انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه مطبوعات خانه مطبوعات روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا