Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکینه جهان طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با گرامیداشت هفته هموفیلی و آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران، بالأخص بیماران خاص هموفیل اظهار کرد: از یکم تا هفتم مردادماه به‌عنوان هفته حمایت از بیماران هموفیلی نام‌گذاری شده و این مهم فرصت مناسبی به‌منظور ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای حوزه بیماران هموفیلی و ارج نهادن به تلاش‌های تمامی خادمین این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به عدم بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی هموفیلی در رشت علیرغم افتتاح مرکز در سال گذشته افزود: این درمانگاه سومین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیل در کشور است که پس از تلاش‌های فراوان در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

جهان طلب با بیان اینکه زمینی که این درمانگاه در آن احداث شده است توسط مرحوم آذربانی یکی از خیرین گیلانی اهدا شد، گفت: عملیات ساخت‌وساز این درمانگاه در سال ۱۳۸۰ آغاز شد و در طول این سال‌ها به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، افتتاح و بهره‌برداری از این درمانگاه به تعویق افتاد.

مدیر دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در گیلان به تلاش‌های صورت‌گرفته برای راه‌اندازی درمانگاه هموفیلی در رشت اشاره کرد و افزود: بنده از سال ۹۵ مسؤولیت ساخت و احداث پروژه درمانگاه هموفیلی رشت را عهده‌دار شدم  و با تلاش‌های انجام‌شده تا سال ۹۶ حدود ۶۰ درصد از پروژه درمانگاه هموفیلی رشت اجرایی شد.

جهان طلب به شروع همکاری شهرداری رشت درروند احداث پروژه درمانگاه هموفیلی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ طی قراردادی ما بین شهرداری رشت و کانون هموفیلی ایران، دستور ادامه ساخت این درمانگاه توسط سید محمدعلی ثابت‌قدم شهردار وقت صادر شد.

وی با اشاره به حضور ۳۵۰ بیمار هموفیلی در گیلان تصریح کرد: پس از سال‌ها تلاش و همراهی خوب خیرین و برخی از دستگاه‌ها، بالاخره این درمانگاه در دهه فجر سال گذشته با حضور شهردار رشت و جمعی از مسؤولین حوزه مدیریت شهری  افتتاح شد و قرار بود به‌منظور سهولت در تردد آمبولانس در حین ورود و خروج از این درمانگاه، یک واحد صنفی قدیمی که در مسیر این درمانگاه قرار دارد توسط شهرداری خریداری شود اما تاکنون این مهم تحقق پیدا نکرده است.

جهان طلب با تأکید بر اینکه به‌منظور تهیه و تأمین تجهیزات تخصصی پزشکی این درمانگاه به اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان نیازمند هستیم، گفت: درباره تأمین این اعتبار با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور صحبت‌هایی انجام‌شده و امیدوارم با تحقق این وعده هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این درمانگاه تخصصی و رفع مشکلات بیماران هموفیلی  از این بابت باشیم.

مدیر دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در گیلان با قدردانی از  تلاش‌های همکاران خود در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، خدماتی در طی یک سال گذشته بیان کرد: برای تکمیل و افتتاح درمانگاه تخصصی هموفیلی رشت به همه همکاران و مردم خیر گیلان خداقوت گفته و امیدوارم این همدلی و همراهی به الگویی دائمی برای تقویت و استمرار مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت  بیماران خاص تبدیل شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: درمانگاه هموفیلی درمانگاه تخصصی هموفیلی رشت بهره برداری سال گذشته جهان طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آماده‌سازی و ساماندهی مجموعه تاریخی و گردشگری مقبره‌الشعرا تا قبل از آغاز تعطیلات تابستانی و شروع فصل گردشگری با تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با اشاره به اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای ساماندهی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، اظهار کرد: این مجموعه به عنوان پروژه‌ای حیاتی در حوزه گردشگری هر ساله در ایام تابستان پذیرای گردشگران است در این راستا شهرداری منطقه تلاش ۱۰ می‌کند تا با ایجاد فضایی مناسب و زیبا این مسیر ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: ارائه این خدمات، خاطره خوب از سفر به تبریز را در ذهن میهمانان ثبت خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته این منطقه در خصوص پیاده‌محورسازی مجموعه تاریخی فرهنگی پروژه مقبره‌الشعرا تفرجگاه اندیشه گران، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای سنگفرش بهسازی و مناسب‌سازی صحن جنوبی مرکزی مقبره الشعرا، ضلع شرقی، غربی و جنوبی پیرامون موزه احد حسینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با استفاده از سنگ حکمی اسپراخون و ترکیبی از سنگ قرمز آذرشهر و سنگ کوبیک و مطابق با معماری مقبره‌الشعرا توسط شهرداری منطقه ۱۰ اجرا شده است.

زارعی ادامه داد: بعضی نواقص جزئی در قسمت‌های سازه‌ای، ورودی مقبره‌الشعرا، جداره‌سازی، بدنه‌سازی و تکمیل آب‌نما و زیبایی بصری صحن جنوبی آغاز شده و این مجموعه فرهنگی و گردشگری پس از دو دهه رکود آماده میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: احداث سوغات‌سرا با اعتبار افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال، جدیدترین اقدام شهرداری منطقه در این مجموعه است که امکان معرفی و حمایت از صنایع‌دستی و هنری تبریز را فراهم می‌کند که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن توسط عوامل عمرانی منطقه در حال انجام است.

کد خبر 747842

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم