Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:36:24 GMT

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزارت علوم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۵۹۵

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزارت علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت علوم، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با ارسال نامه‌ای به وزیر علوم تحقیقات و فناوری، از عملکرد موفقیت‌آمیز وزارت علوم در دولت یازدهم و دوازدهم و توفیقات جامعه علمی کشور در حوزه پژوهشی که منجر به کسب رتبه اول در چاپ و انتشار اسناد علمی در میان ۵۲ کشور اسلامی شده است، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه با اشاره به طرح ساماندهی مؤسسات آموزش عالی، فعالیت‌های ارزشمند وزارت علوم در این خصوص را شایسته تشکر و قدردانی دانسته است.

وی با بیان عملکرد مطلوب مجموعه فعالیت‌های وزارت علوم در این دوره، در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فناوری و عمرانی، اظهار داشته است: عملکرد وزارت علوم در حوزه عمرانی که منجر به ساخت دو میلیون مترمربع فضای آموزشی و پژوهشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شده، برگ زرینی در کارنامه آن وزارت‌خانه است.

عاملی همچنین با اشاره به دوره ۴ ساله مدیریت دکتر غلامی یادآور شده است که این دوره با رویکردی آرام، سازگارانه، منطقی، عالمانه و پیشرفت‌گرا در مدیریت کلان دانشگاه‌های کشور همراه بوده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در پایان این نامه با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای دست‌اندرکاران نظام آموزش عالی کشور در کسب موفقیت‌های بزرگ‌تر، با اشاره به همکاری مطلوب وزارت علوم در ستاد نقشه جامع علمی کشور، از شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و اجرای طرح‌های مهمی همچون ساماندهی سنجش و پذیرش تشکر ویژه نموده است.

کد خبر 5266128 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دولت یازدهم و دوازدهم شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان سنجش واکسیناسیون وزارت علوم تحقیقات و فناوری توزیع کارت کنکور دانشجویان آموزش مهارتی دانشگاه علم و صنعت اخلاق پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش پزشکی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه، اظهار کرد: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق بهورزان را رکن اصلی شبکه های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: بهورزان از شریف ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

خلیل آبادی با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس نمایند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا پرستاران سراسر کشور صبر، حوصله، فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند و با جانفشانی در کنار مردم و بیماران بودند که تقدیر از آنان شاید بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از  ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • نکوداشت محمدرضا سنگری در دزفول
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»