Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@13:40:01 GMT

ناامیدی عجیب سرمربی استقلالی !

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۶۵۵

ناامیدی عجیب سرمربی استقلالی !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور پس از شکست ۵ بر صفر مقابل تیم فوتبال پیکان اظهار داشت:‌

از زمانی که به ماشین‌سازی آمده‌ام سعی و تلاش‌مان این بود که از آبروی فوتبال تبریز دفاع کنیم و نتایج نسبتاً خوبی هم گرفتیم. اما از بازی قبلی مقابل پرسپولیس فشار زیادی روی تیم ما بود که منجر به باخت شد از طرف آن بازی و فشاری که روی بازیکنان آمده بود اعم از اینکه گفتند بازیکنان کم‌فروشی و تبانی کردند شرایط ما را سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اکبرپور افزود:

ما آنقدر هم بازیکن نداریم که اگر کسی اشتباهی یا قهری کرد بتوانیم بازیکن دیگری را جایگزین کنیم. برای هفته بعد هم به هر شکلی شده باید تیم را جمع کنیم و مقابل نفت آبادان بازی کنیم. هم مشکل فنی داریم و هم روحی؛ البته هر دو این مشکل از ابتدای فصل بوده است. یکسری مشکلات وجود دارد که الان نمی‌توان در مورد آنها صحبت کرد. یکسری مشکلات به مدیریت قبلی و نقل و انتقالاتی که در باشگاه صورت گرفت برمی‌گردد. اگر بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم شاید خیلی‌ها تعجب کنند. تمام دارایی ما پشت یک وانت است که امروز در این زمین و فردا در زمینی دیگر. هر روز منتظریم ببینیم که زمین تمرین‌مان کجا است.

علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت:

شاید بگویند اکبرپور بهانه می‌آورد. من این مسائل را در خودم می‌ریزم و حرف نمی‌زنم تا همه بدانند که مشکل و باخت تیم مقصرش من هستم. اگر بخواهم همه حرف‌ها را بزنم یکی دو ساعت زمان نیاز است. واقعاً ظلم زیادی به این ماشین‌سازی مظلوم شده است. من به خواسته هواداران به تیم آمده‌ام به مدیریت هم گفته‌ام اگر هر زمان من را نخواستید با روی باز می‌روم. هر وقت بخواهند با یک عذرخواهی تیم را تحویل می‌دهم.

اکبرپور ادامه داد:

البته به من گفته‌اند که برای فصل بعد هم باید تیم را جمع کنم اما شرایط خوب نیست. واقعیت این است که جمع کردن این تیم خیلی سخت است. ما برای هر بازی با هزاران مشکل روبه‌رو هستیم و باید ۱۱ نفر را جمع کنیم و به میدان بفرستیم. انسان با این شرایط گریه‌اش می‌گیرد. تیم‌های دیگر اگر مشکل داشته باشند با تعویض سیستم یا بازیکن آن را حل می‌کنند اما ما باید به همه از جمله داور التماس کنیم که به دروازه‌بان ما برخورد نکنند تا مصدوم شود چون دروازه‌بان نداریم.

علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد:

الان ما برای رفتن به آبادان مانده‌ایم که چطور بازیکنان را جمع کنیم. باید به این بازیکن التماس کنیم و به آن یکی زنگ بزنیم تا بیایند. شرایط وخیم است. سخت‌ترین روزهایی است که در عمر فوتبالی‌ام دیده‌ام. در این دو بازی اخیر به اندازه ۳۰ سالی که در فوتبال بوده‌ام، پیر شده‌ام و دیگر توان حرف زدن هم ندارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تیم فوتبال ماشین سازی سرمربی ماشین سازی علیرضا اکبرپور علیرضا اکبرپور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!

به گزارش همشهری آنلاین وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که اکنون هدایت تیم ملی این رشته را برعهده دارد، در سالیان گذشته یک مساله جالب را تجربه کرده است. او در چند مصاحبه به ماجرای برنج نخوردن خودش از سال‌ها قبل اشاره کرد و مدتی است این مساله به یک سوژه جالب تبدیل شده است.

شمسایی در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر اتفاقی جالب را درباره برنج نخوردن خود تعریف کرد. او گفت: «چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود.»

او ادامه داد:«این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است؛ در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم"! اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید؟!»
شمسایی با اشاره به پیشنهاد تبلیغاتی که برای یک برند برنج داشت، افزود: «خدا شاهد است که پیشنهاد تبلیغات خوبی داشتم. بعضی دوستان برایم تبریک تولدم را نمی‌فرستند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! با همه این ها من برنج را تعطیل کرده‌ام و دیگر نمی‌خورم.»

کد خبر 848218 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏