Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به ابعاد شخصیتی رئیس فقید اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، گفت: مرحوم حجت‌الاسلام نمازی نمونه بارز یک روحانی جامع‌الشرایط بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم یادبود حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح که امروز (دوشنبه) در این ستاد برگزار شد، افزود: حجت‌الاسلام نمازی یک روحانی جامع‌الشرایط بود که نسبت به انقلاب اسلامی ولایت فقیه و کشور اسلامی خود را مسئول می‌دانست، در جهت رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی تلاش می‌کرد و دغدغه‌مند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ابعاد شخصیتی حجت‌الاسلام نمازی گفت: برای من خیلی سخت است که در مجلس یادبود این روحانی عزیز و بزرگوار صحبت کنم؛ متأسفانه دست تقدیر این‌گونه رقم زده است. آقای نمازی یک روحانی تمام‌عیار واجد تمامی شرایطی که یک روحانی باید داشته باشد، بود.
حجت‌الاسلام سعیدی با برشمردن شاخصه‌های اخلاقی افرادی که در دوران غیبت امام زمان (عج) در مسیر حق گام برمی‌دارند، افزود: ملاک حرکت در مسیر حق، شناخت، ولی فقیه زمان، باور داشتن ولایت، عشق ورزیدن به آن و در نهایت تبعیت کردن از این ساحت است؛ حجت‌الاسلام نمازی هم شناخت لازم را داشت، هم پیوستگی عاطفی شدیدی نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) داشت و هم در حوزه رفتار و اطاعت با تمام وجود مطیع و تابع محض ولایت بودند.
وی با اشاره به مدیریت کارآمد حجت‌الاسلام نمازی، بیان کرد: ایشان مدیری لایق بود و بنده بار‌ها از ایشان قدردانی و تشکر کرده بودم؛ آقای نمازی در کار خود مسلط بود و آگاهانه عمل می‌کرد؛ برنامه‌ریزی‌های ایشان بسیار مفید و سازنده و در عین حال از نظم و انضباط خوبی برخوردار بود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: ایشان همواره خود را تابع مقررات و ضوابط می‌دانست و در انتخاب‌هایش حساب شده عمل می‌کرد؛ همچنین در مراسم مختلف از مداحان و سخنرانان انقلابی که به افکار عمومی جهت می‌دادند، استفاده می‌کرد.
حجت‌الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: آقای نمازی در همه موارد عملکرد مسئولانه و مطلوبی داشت به گونه‌ای که نمی‌توانیم نسبت به وی انتقادی مطرح کنیم؛ ایشان در برنامه‌ریزی برای خانواده‌ها جدی بود و در حوزه انتخابات اخیر نیز نقش مهمی را در مشارکت حداکثری ایفا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حجت الاسلام نمازی حجت الاسلام نمازی عقیدتی سیاسی یک روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و معلم و سالگرد شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری ویژه برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار شد. در حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسمی برگزار شد و از معلمان بسیجی حوزه و رابط عقیدتی سیاسی حوزه و نیز از سرمربی حلقه‌های صالحین حوزه با اهدای جایزه تقدیر و قدردانی شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

تجلیل از معلم‌های شهرستان خنج با اهدای گل + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان