Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:17:15 GMT

حرکت جانانه نمکی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۲۸۳۱

حرکت جانانه نمکی

با این حرکت جانانه نمکی، مسئولین قادرند که پس از گل کاشتن در مسئولیت های‌شان، فحش را هم خودشان به مردم بدهند.

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در جدیدترین افاضات خود گفته است: "واقعاً این حجم از واکنش‌های منفی نسبت به ناسزای وزیر بهداشت عجیب است. جوری مردم روی‌شان زیاد شده بود که هر موقع کمی وضعیت مملکت رو به قهقرا بود، شروع می‌کردند به فحش دادن به مسئولین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با این حرکت جانانه نمکی، مسئولین قادرند که پس از گل کاشتن در مسئولیت های‌شان، فحش را هم خودشان به مردم بدهند. اگر قصد مقایسه‌ای دارید؛ آزادی بیان مسئولین ما را با مسئولین سایر کشورها مقایسه کنید.

آخرین شماره هفته نامه طنز و کاریکاتور خطشه را از اینجا بخوانید.

کد خبر 509888

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت خطشه کارتون مطبوعاتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند