Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیام رشیدی سرپرست موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی مشهد گفت: نخستین مرکز تخصصی دیجیتال مارکتینگ با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای همراه با اعطای گواهینامه‌های بین المللی، در موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی مشهد افتتاح خواهد شد.

او افزود: تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی یکی از نیاز‌های اساسی بازار کار است و امروز بسیاری از فعالان اقتصادی و عرضه کنندگان کالا و خدمات، نیازمند به کارگیری نیروی ماهر در این حوزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این برخی از افراد به شدت علاقه‌مند به راه اندازی تجارت الکترونیک در عرصه بین المللی می‌باشند در همین راستا براساس نیازسنجی صورت گرفته از سوی اتاق بازرگانی، ایجاد چنین ظرفیتی در دستور کار ما قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

لزوم گسترش دیپلماسی اقتصادی ایران با دیگر کشور‌ها


سرپرست موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی مشهد ادامه داد: توافق اولیه برای راه اندازی این مرکز در جلسه‌ای صورت گرفت که اسفند ماه ۹۹ با اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مشهد داشتیم، خراسان رضوی با راه اندازی این مرکز، مبدع و هاب مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ در کشور خواهد شد. البته ایجاد «سامانه جامع ملی مهارت» و «مرکز سنجش مهارت» با همکاری اتاق بازرگانی در خراسان رضوی از دیگر توافقاتی بود که در جلسه مذکور صورت گرفت.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر این در کنار این ظرفیت، مرکز ارائه خدمات تحقیقات بازار نیز راه اندازی خواهد شد که روز سه شنبه این مرکز نیز معرفی می‌گردد. بسیاری از فعالان اقتصادی جویای مهارت‌هایی هستند که بتوانند به استناد آن محصولات تولیدی‌شان را بازاریابی و صادر کنند و یا حتی اطلاعاتی در خصوص تامین مواد اولیه و تکنولوژی به دست بیاورند و ما نیز پتانسیل مذکور را در این مرکز، فراهم نمودیم.

او تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای میان اتاق بازرگانی ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد که در چند استان از جمله خراسان رضوی به صورت جدی پیگیری شده است، هدف از این تفاهم‌نامه، بسط آموزش‌ها متناسب با نیاز فعالان اقتصادی است.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی خراسان رضوی اتاق بازرگانی خراسان رضوی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود