Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رشیدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظرفیت تزریق روزانه ۳۰ هزار دوز واکسن به افراد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به موافقت وزیر بهداشت با واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در استان کرمان افزود: به دلیل اینکه کرمان متأثر از دو استان هم جوار بوده و روند بیماران کرونایی افزایشی است، با واکسیناسیون این گروه سنی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی نژاد بیان کرد: افراد بالای ۵۰ سال می‌توانند از اواخر وقت امروز با مراجعه به سامانه وزارتخانه بهداشت به آدرس salamat.gov.ir برای دریافت واکسن ثبت نام کنند و با ارسال یک پیامک، زمان و آدرس واکسیناسیون به آنها اعلام می‌شود.

مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند

وی از مردم خواست فرصت تزریق واکسن کرونا را از دست ندهند و گفت: در حال حاضر دو تا سه نوع واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون استان کرمان وجود دارد اما به دلیل اینکه تعداد آنها مساوی نیست نمی‌توان نوع واکسن را طبق درخواست افراد انتخاب کرد.

رشیدی نژاد بیان کرد: تا زمانی که ظرفیت انتخاب نوع واکسن وجود داشته باشد، طبق درخواست مردم واکسن را تزریق می‌کنیم اما در مجموع افراد این انتظار را نداشته باشند هر واکسنی که خواستند را دریافت کنند.

همه واکسن‌ها درصد قابل توجهی مصونیت ایجاد می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه تفاوت عمده‌ای بین واکسن‌ها از نظر مصونیت بخشی وجود ندارد، افزود: همه واکسن‌ها درصد قابل توجهی مصونیت ایجاد می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: مردم هر واکسنی که در دسترس بود را تزریق کنند و این فرصت را از دست ندهند.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۵ درصد جمعیت بالای ۶۰ ساله‌ها در استان واکسینه شده‌اند، افزود: حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد واکسن‌هایی که وارد استان کرمان شده است، به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی میزان واکسنی که تاکنون به استان کرمان وارد شده را ۵۰۰ هزار دوز دانست و بیان کرد: در حال حاضر موجودی استان حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ واکسن است که ان شاالله سهمیه بیشتر هم از سوی وزارتخانه وارد استان شود.

رشیدی نژاد یادآور شد: ظرفیت لازم برای واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال و گروه‌های حساس در استان کرمان وجود دارد.

کد خبر 5266184

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم شیوع کرونا اردبیل ایلام خشکسالی مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران استان کرمان رشیدی نژاد واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدرضا وحیدی،افزود: این آزمون صبح روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 57 حوزه امتحانی معرفی شده در استان کرمان برگزار می‌شود.   رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی درحوزه های امتحانی 7 شهرستان(کرمان-بم-جیرفت-رودبارجنوب-زرند-سیرجان-کهنوج) برگزار خواهد شد.   وحیدی، تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع  21169 نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.  

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان