Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس ارزیابی های ستاد اقامه نماز استان، استانداری زنجان در حوزه نماز در زمره سه دستگاه برتر استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شورای فرهنگی و شورای اقامه نماز استانداری که به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان برگزار می‌شود، در ارزیابی‌های ستاد اقامه نماز استان در زمره دستگاه‌های اجرایی برتر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۹ که از سوی ستاد اقامه نماز انجام گرفت، استانداری زنجان با کسب مجموع ۱۹.۶۴ امتیاز در شاخص های اعلام شده، جزو رتبه های برتر شد.

گفتنی است شاخص‌هایی از قبیل؛ نظارت بر برنامه‌های ابلاغی حوزه نماز، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، تجلیل از خادمان و فعالین حوزه نماز، رونق بخشی و اقامه نماز جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان با موضوع نماز، برپایی مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان، تشکیل مستمر جلسات و پایش مستمر عملکرد واحدهای تابعه در حوزه نماز در این ارزیابی مورد سنجش و توجه قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاههای اجرایی پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان حوزه نماز استانداری زنجان اقامه نماز حوزه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام