Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@10:29:05 GMT

تکلیف کی‌روش با تیم ملی عراق مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۳۰۶۵

تکلیف کی‌روش با تیم ملی عراق مشخص شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی عراق به توافق نرسید.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش که در هفته‌های اخیر از او به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال عراق یاد می‌شد برای قبول این پست با کمیته عادی‎سازی فدراسیون فوتبال عراق به توافق نرسید.

مارک لوماس خبرنگار انگلیسی که با رسانه‌هایی همچون «بی‌بی‌سی»، «ایندیپندنت» و «فورفورتو» همکاری دارد، خبر داد؛ حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی عراق منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای لوماس؛ این مربی پرتغالی گزینه اول کمیته عادی‎سازی فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم ملی این کشور بود و آنها نسبت به استخدام سرمربی پیشین تیم ملی ایران اطمینان داشتند اما در نهایت نتوانستند به توافقی با یکدیگر برسند.

مارک لوماس در پایان خاطرنشان کرد؛ به نظر می‌رسد بحث مالی فاکتور مهمی برای عدم توافق طرفین بوده است. حالا آنها مربی باتجربه‌ دیگری به نام دیک ادووکات هلندی را در بین گزینه‌های مدنظر خود برای سپردن هدایت تیم ملی عراق دارند.

پیش از این علی نوری، خبرنگار سرشناس عراقی خبر داده بود؛ کی‌روش که در موازمبیک به سر می‌برد، پیشنهادی یک ساله به ارزش تقریبی ۱.۷۵ میلیون دلار از کمیته عادی‎سازی فدراسیون فوتبال عراق دریافت کرده است و آنها منتظر پاسخ این مربی پرتغالی به این پیشنهاد هستند.

کی‌روش ۶۸ ساله که پیش از این هدایت تیم‌هایی همچون رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را هم برعهده داشته از ماه فوریه ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده‌دار بود اما پس از یک سال و ۹ ماه حضور روی نیمکت این تیم از سمت سرمربیگری تری‌کالر اخراج شد.

این مربی پرتغالی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و موفق شد دو دوره متوالی (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) این تیم را به مرحله پایانی جام جهانی برساند، اتفاقی که برای اولین بار افتاد.

عراق یکی از رقبای تیم ملی ایران در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی کارلوس کی روش مقدماتی جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی تیم ملی عراق فوتبال عراق کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. 

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)