Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:26:52 GMT

مشکل افت فشار آب در سمیرم برطرف شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۳۱۷۵

مشکل افت فشار آب در سمیرم برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، سید محمدحسین صالح اظهار داشت: در تابستان امسال به دنبال کاهش میزان آبدهی چشمه حسین‌آباد و عزیزخان که از مهم‌ترین منابع تأمین آب شهر سمیرم است، بخش‌هایی از مناطق شهر سمیرم، مشترکان با مشکل افت فشار و قطعی آب مواجه شدند.

مدیر دفتر بهره‌برداری، توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان اصفهان افزود: به همین دلیل در ۱۵ روز گذشته با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال، چاه‌های بحران شرکت آب منطقه‌ای به چشمه حسین‌آباد متصل شدند که در نتیجه در حدود ۲۵ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تأمین آب شرب شهر سمیرم اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور تقویت شبکه آبرسانی سمیرم، یک ایستگاه پمپاژ اضطراری احداث شد و اتصال مخازن بین راهی به شبکه انتقال آب شهر انجام شد.

صالح بیان کرد: انتظار می‌رود با تقویت شبکه آبرسانی سمیرم، آب شرب مردم به صورت پایدار تأمین شود چرا که بررسی‌ها بیانگر کاهش روزانه آبدهی چشمه حسین‌آباد است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه توزیع آب چشمه های سمیرم افت فشار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق