Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا ر ضانیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار یک فایل صوتی از طرف یک مقام غیر مسوول در فضای مجازی مبنی بر اعمال تعطیلی ۱۰ روزه در کیش اظهار داشت: برای تصمیم گیری در این مساله در ستاد کرونای جزیره  طرح شود و به تایید عالی ترین مقام حاکمیتی کیش برد.

وی اضافه کرد: پس از تایید توسط سخنگوی شورای سلامت به صورت رسمی از طریق رسانه ها به مردم اعلام می شود و بنابراین انتظار می رود مردم جزیره هرگونه اطلاعات در این زمینه را از طریق ر سانه های رسمی،روابط عمومی و  سخنگوی شورای سلامت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز توسعه سلامت جزیره کیش یادآور شد: در شرایط فعلی انتشار شایعات پیرامون بیماری کووید ۱۹ منجر به بروز التهابات روانی در جامعه می شود و تمام افراد باید از دامن زدن به این مسائل خودداری کنند.

وی افزود: ستاد کرونای جزیره همواره جلسات مختلفی در گروه های تخصصی را برای دریافت نظرات مشورتی برگزار می کند و اگر به نقطه ای برسیم که نیاز باشد برای حفظ سلامت عمومی جزیره و برای پیگشیری از بروز آسیب به سلامت مردم محدویت هایی اعمال شود مثل گذشته در این راستا اقدام خواهد شد.

رعایت پروتکل ها در کیش به کمتر از ۶۰ درصد رسیده است

رضانیا گفت: در بازرسی های میدانی به عمل آمده میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در جزیره به کمتر از ۶۰ درصد رسیده و اگر این میزان به بالای ۸۵ درصد نرسد شیوع گسترده کرونا کنترل نخواهد شد و شورای سلامت مجبور به اعمال محدویت ها برای حفظ سلامت عمومی جزیره خواهد شد.

وی افزود: برای پیشگیری از این اتفاق و جلوگیری از بروز آسیب به اقتصاد جزیره لازم است کیشوندان و مسافران خیلی جدی تر برای ممانعت از ابتلای بیشتر و و شکستن تاب آوری بیمارستان در رعایت شیوه نامه ها جدی تر باشد .

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ یکشنبه  سوم تیر در این جزیره ۶ هزار و ۱۸۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای حدود ۶۶ نفرآنان در ۲۴ ساعت منتهی به بامداد یکشنبه تایید شد.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کیش کرونا ویروس کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلامت در خصوص وجود تعارض و افزایش روز افزون مقررات مهاجم بر کسب و کارهای ورزشی‌ بویژه باشگاه داران گفت: در حالی که تورم بانک مرکزی بر اساس آمار رسمی بیش از ۵۰ درصد تعیین شده و بسیاری‌ از کارفرمایان و بویژه کارفرمایان دولتی، اجاره بهای اماکن ورزشی خود را با پنجاه درصد افزایش بها همراه کرده اند، از آن طرف نرخ افزایش تعرفه خدمات ورزشی تنها ۲۰ درصد تعیین شده و این امر زمینه افزایش فشار بر باشگاه داران بخش خصوصی را افزایش داده است.

سلامت در ادامه افزود: در صورتی که همگان بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی بر افزایش تورم پنجاه درصدی تاکید دارند، دلیل تاکید متولیان حوزه ورزش بر افزایش ۲۰ درصدی تعرفه که با نظارت سازمان نعزیرات حکومتی نیز همراه است چیست؟

رئیس کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: خروجی نهایی این وضعیت گرانتر شدن خدمات ورزشی باشگاه ها و کسب و کارهای ورزشی است و در حالی که انتظار می رود بخش های دولتی نسبت به کاهش هزینه های ورزش به عنوان عامل مهمی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر اقدام کنند، هر روزه شاهد تصویب یک مقررات جدید برای گران شدن ورزش هستیم.

سلامت در پایان افزود: موضوع و چالش امروز جامعه باشگاه داران افزایش تعرفه نیست، ما معتقدیم باید هزینه باشگاه داران با محوریت ارایه سوبسیدهایی کاهش یابد، نه اینکه هر روز شاهد تحمیل یک هزینه جدید به این صنعت پیشگام پیشگیری و سلامت باشیم.

کد خبر 6092283

دیگر خبرها

  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟