Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از رفع نشتی گاز خط لوله هفتم سراسری خبر داد و گفت: تعمیرات اضطراری این خط لوله بدون قطعی جریان گاز نیروگاه‌های برق استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا عربلو در این باره اظهار کرد: با توجه به حساسیت و موقعیت راهبردی خط لوله هفتم سراسری و تامین گاز نیروگاه‌های برق استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان و صنایع شرق استان هرمزگان، بلافاصله پس از دریافت گزارش نشتی گاز بر روی خط لوله هفتم سراسری و تشکیل نشست، عملیات تعمیرات اضطراری در دستور کار منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به همکاری سه مرکز بهره‌برداری خطوط لوله ایرانشهر، بندرعباس و سیرجان اشاره کرد و افزود: از زمان اعلام گزارش نشتی تا پایان عملیات ۳۷ ساعت طول کشید که این موضوع نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت‌پذیری کارکنان این منطقه در انجام وظایف محوله است.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: با انجام این عملیات که با وجود جریان گاز در خطوط لوله، گرمای حدود ۵۰ درجه، شرجی بالای ۷۰ درصد و شرایط خاص کرونایی انجام شد، توانستیم از قطعی برق منازل مردم در استان سیستان و بلوچستان و مراکز صنعتی در شرق هرمزگان جلوگیری کنیم.

عربلو همچنین با اشاره به سرعت عمل بالای این عملیات و محدودیت زمانی در تامین مجدد گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: نشتی گاز، مهار آن و ایمن‌سازی محیط همچنین انتقال تجهیزات و گردآوری نفرات تعمیرات و متخصص از سه مرکز بهره‌برداری از استان‌های همجوار و زیر پوشش منطقه از نکات حائز اهمیت این عملیات بوده است.

وی در پایان به مراحل اجرای این تعمیرات نیز اشاره و اظهار کرد: تعویض دو عدد شیر و بخشی از خط ۲۰ اینچ بای پاس ورودی ایستگاه خط هفتم سراسری به همراه ایمن‌سازی شرایط و محیط، تخلیه گاز، انجام حفاری، برشکاری، جوشکاری و رادیوگرافی از جمله اقدام‌های این عملیات بود که با ۲ هزار و ۲۵۰ نفرساعت انجام شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: منطقه 6 عملیات انتقال گاز ایران شرکت انتقال گاز ایران نشت یابی سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان خط لوله هفتم سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه 5 در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز