Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با امضا تفاهمنامه همکاری مشترک بین اداره کل منابع طبیعی استان تهران، آبخیزداری و شهرداری منطقه۲۲، پیش‌بینی شد تا ۵۹۲ هکتار از زمین‌های این اداره کل در اختیار شهرداری قرار گیرد تا در آن پارک جنگلی احداث کند.
«مسعود منصور»، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در این‌باره گفت: «شهردار منطقه ۲۲ همواره حامی طبیعت و فضای سبز شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برای جلوگیری از فرسایش خاک و ایجاد سیل، با امضای تفاهمنامه قرار شد تا شهرداری تفرجگاهی در محدوده شمالی شهرک «شهید باقری» احداث کند.»
شهردار منطقه۲۲ هم در ادامه گفت: «در شرایط کنونی، حفاظت از منابع طبیعی، به‌ویژه در عرصه‌های پیرامونی مراکز جمعیتی، به رکنی مهم در توسعه پایدار شهرها تبدیل شده است. هم‌چنین احداث پارک، فضای سبز و تفرجگاه‌های گردشگری راهی برای بهبود اقتصاد منطقه به شمار می‌آید که نتیجه‌اش توسعه صنعت طبیعت‌گردی است.»
«مرتضی رحمان‌زاده» با اشاره به اینکه شهرداری منطقه برای رونق گردشگری طرح‌های فراوانی دارد، افزود: «ساخت پارک جنگلی با بیش از ۵۰۰ هکتار وسعت در زمین‌های واگذار شده نیز در راستای تحقق اهداف قانونی در حفاظت از منابع طبیعی و مدیریت نگهداری منابع طبیعی شهری است که از سوی منطقه ساخته و در آینده به تفرجگاه شهروندان تبدیل می‌شود.»

کد خبر 616545 برچسب‌ها منطقه ۲۲ منابع طبیعی همشهری محله شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲۲ منابع طبیعی همشهری محله شهرداری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس امور اراضی شهرستان گرگان گفت: دستور قضایی اجرای قطعی احکام قلع وقمع و تبصره ۲۰ ماده ۱۰۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در منطقه توسکستان گرگان اجرا شد.

روح الله محمدی افزود:با تخریب این ساختمان‌ها ۵ هکتار زمین آزادسازی شد.

سال گذشته حدود ۴۰۰ پرونده قضایی برای تصرف و تغییر کاربری زمین بدون مجوز تشکیل شد که ۳۰۰ حکم آن اجرایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»