Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: در صورت ادامه روند فعلی، تخت‌های بیمارستانی در هفته‌های آینده پر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج  و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته یک نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد تا شمار قربانیان کووید 19 به 726 نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 317 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 117 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 18 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند، عنوان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در استان 51 هزار و 862 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

مسئول کمیته کشوری واکنش سریع ویروس کرونا در قم: تعداد موارد مثبت کرونا در این موج سه برابر موج‌های قبلی استسیر صعودی ابتلا به ‌کرونا در استان کردستان/محدودیت‌های جدید کرونایی اعلام شدعضو کمیسیون بهداشت مجلس: مهار کرونا نیازمند مدیریت قوی‌تر است

یزدان‌پناه ابراز کرد: از 231 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٣ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و باشت بود و همچنین از 358 نمونه رپید تست ٢٣ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های باشت، بویراحمد، گچساران و بهمئی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به افزایش موارد مثبت و بستری پیش بینی می‌شود در  هفته‌های آینده تخت‌های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی  اشغال شود و همزمان  مرگ و میر عده‌ای از هم استانی ها را شاهد خواهیم بود.

یزدان پناه تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش کنیم.

انتهای پیام/544/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی

وزیر علوم در خصوص خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: از همه دانشگاه‌های دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و حضور در میان جامعه دانشگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد، با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد شهر یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر در جمع مسئولان و خبرنگاران یاسوج گفت: وقتی جامعه دانشگاهی دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل بایستند، حتما معادله عوض می‌شود و دنیا در مقابل این نسل‌کشی موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیمات جدی‌تری خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: از همه دانشگاه‌های کشور و دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، شرکت در جلسه آمایش آموزش عالی استان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رؤسای دانشگاه‌های استان، نشست با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی استان کهکیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم به یاسوج است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد