Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:00:07 GMT

اخبار المپیک توکیو/بالسینی صعود هم نکرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۳۸۶۵

اخبار المپیک توکیو/بالسینی صعود هم نکرد

المپیک توکیو پس از یک سال تعویق جمعه (اول مرداد 1400) با حضور مقامات و ورزشکاران بیش از 200 کشور جهان افتتاح شد. مسابقات شنای این دوره از روز شنبه 24 جولای (2 مرداد) آغاز و تا اول آگوست 2021 (10 مرداد 1400) در مرکز آبی آکواتیک شهر توکیو در 35 رشته و در مجموع با حضور 878 ورزشکار- (439 مرد و439 نفر زن) پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین بالسینی نماینده شنای ایران در این رقابت‌ها امروز (دوشنبه چهارم مرداد 1400) در دسته اول ماده 200 متر پروانه برای رقابت با حریفان خود به آب زد. ملی پوش شنا ایران در نهایت با ثبت زمان 1:59:97   ماده 200 متر پروانه را شنا کرد و رکورد ملی ماده پروانه ایران را در بازی های المپیک جا به جا کرد.

رنکینگ نهایی شناگران این ماده پس از پایان رقابت تمام دسته ها مشخص می شود.

بالسینی متولد سال 1379 رکورد دار 200 متر پروانه ایران، نخستین بار در 19 بهمن 1398 در مسابقات کاپ شنا امارات موفق شد با ثبت زمان 2:02.02 پس از 11 سال رکورد این ماده را جابجا کند. این شناگر جوان و آینده دار ایران با فاصله 14 ماه در فروردین 1400 و با جود سختی ها و مشکلاتی که پاندمی کرونا در جهان ایجاد کرده بود بار دیگر رکورد این ماده را در مسابقات شنا بین‌المللی امارات بهبود بخشید اما این پایان روند رو به رشد این شناگر نبود و خرداد ماه 1400 متین بالسینی موفق شد رکورد ملی 200 متر پروانه را در مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی صربستان دو بار در یک روز جابجا کند و با زمان 2:00.94، نام خود را به عنوان رکورد دار ماده 200 متر پروانه در ایران به ثبت برساند و با احتساب بالاترین فیناپوینت بین شناگران ایران تا تاریخ 20 ژوئن 2021 (30 خرداد 1400) با دریافت سهمیه یونیورسالیتی به المپیک توکیو راه یابد.

این شناگر ملی‌پوش ایران برای آمادگی حضور در مسابقات انتخابی و المپیک حدود دو سال تمرینات مستمر خود را در استخر قهرمانی آزادی و آکادمی ملی المپیک پیگیری کرده بود./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: المپیک 200 متر پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس