Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مسابقات المپیک توکیو که قرار بود در سال گذشته برگزار شود، به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح جهان با یک سال تعویق به امسال موکول شده و اکنون در حال برگزاری است.   به گزارش «سی ان ان»، المپیک امسال علاوه بر حواشی عادی و همیشگی، شاهد حواشی در رابطه با ویروس کرونا نیز بوده است.   مبتلایان جدید مربوط به مسابقات المپیک   برگزار کنندگان مسابقات المپیک در بیانیه‌ای اعلام کردند که ۱۶ نفر دیگر نیز به جمع افراد مبتلا به کرونا، که به نحوی به مسابقات المپیک مربوط هستند، اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بر اساس آمار‌ها و با احتساب مبتلایان جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا که به نحوی با مسابقات المپیک ارتباط دارند به ۱۵۳ نفر رسیده است.    مسئولان برگزاری مسابقات المپیک نام افراد مبتلا را اعلام نکردند.   آمار جدید مبتلایان در توکیو   بر اساس آخرین آمارها، شهر توکیو در شبانه روز گذشته هزار و ۷۶۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده است.   آمار‌ها نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان در این شهر در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است.   تعداد مبتلایان به کرونا شناسایی شده در یکشنبه گذشته حدود هزار نفر بوده است.  بیشتر بخوانید: ابتلای روزانه صدها نفر به کرونا/اعتراضات ژاپنی‎ها به برگزاری مسابقات موارد جدید ابتلا به کرونا در محل مسابقات/ کناره گیری چند ورزشکار طوفان نپارتاک در راه ژاپن   به گفته کارشناسان، به احتمال زیاد طوفان «نپارتاک» تا روز سه شنبه به ژاپن خواهد رسید.    آزانس هواشناسی ژاپن پیش بینی کرد که این طوفان به توکیو، محل برگزاری مسابقات المپیک نیز خواهد رسید.   انتظار می‌رود این طوفان شرق و شمال شرقی ژاپن را تحت تاثیر قرار دهد.   اجبار به استفاده از ماسک در مراسم اهدای مدال   کمیته بین المللی المپیک، می‎گوید که استفاده از ماسک در مراسم اهدای مدال در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ اجباری است.   این موضوع پس از آن مطرح شد که تصاویر نشان می‌داد ورزشکاران رشته شنا که برای دریافت مدال‌های خود بر روس سکو رفته بودند از ماسک استفاده نکرده و پروتکل‌های مربوط به کووید-۱۹ را رعایت نکرده بودند.   کاهش بینندگان آمریکایی مسابقات المپیک   بر اساس گزارش‎ها، بینندگانی که از آمریکا مراسم افتتاحیه المپیک توکیو را از تلویزیون (شبکه ان بی سی) تماشا کردند ۱۶.۷ میلیون نفر بوده است.   این تعداد کمترین میزان بینندگان تلویزیونی آمریکایی از مراسم افتتاحیه المپیک در ۳۳ سال اخیر بوده است.   این میزان ۳۷ درصد کمتر از بینندگان افتتاحیه المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ بوده است.   انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسابقات المپیک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال آسیا با تفاوت ۴ ماه از سطح بزرگسالان در دوحه برگزار شد و این بار تیم المپیک ژاپن موفق شد بعد از قهرمانی در سال ۲۰۱۶، این دستاورد را تکرار کنند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که اصلی‌ترین تفاوت میان این دو ژاپن، خط دفاع و دروازه‌بان این دو تیم بود. به خاطر داریم که خط دفاعی پراشتباه ژاپن همراه با واکنش‌های عجیب دیون سوزوکی، برای آبی پوشان دردسرساز شدند و این تیم در بازی‌های مرحله گروهی ۵ گل و در مرحله حذفی ۳ گل دریافت کرد تا ضعیف‌ترین آمار خود را ثبت کنند.

با این حال شرایط در بازی‌های زیر ۲۳ سال کاملا متفاوت بود. این تیم در گروهی که کره جنوبی، چین و امارات حضور داشتند، تنها یک گل خوردند و در مرحله حذفی هم تنها ۲ گل دریافت کرد.

این تیم اگرچه در بازی مقابل قطر در نخستین مرحله حذفی گرفتار شد و پیروزی دو بر صفر خودش را با تساوی ۲-۲ عوض کرده بود، نمی‌تواند واکنش‌ها و سیوهای لئو را برابر قطر نادیده بگیرد. آنها در این بازی موفق شدند در نهایت چهار بر دو پیروز شوند اما بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که اختلاف دو تیم با توجه به حملات قطر می‌توانست تغییر کند. او در بازی فینال هم در شرایطی که تیم ملی ژاپن در دقیقه ۹۱ به گل اول بازی رسید، با توجه به خط‌هایی که مدافع ۲۱ ساله این تیم انجام داد باید در دوئل با بازیکن ازبکستان قرار می‌گرفت و تمام تلاشش را برای مهار پنالتی او به کار گیرد؛ کوکوبو در دقیقه نود و پنجم و در یکی از سخت‌ترین شرایط ممکن، بسیار خونسرد عمل کرد و با اعتماد به نفس مثال‌زدنی‌اش توانست این پنالتی را مهار کند تا ژاپن برای دومین بار قهرمان شود. 

برخی از رسانه‌های ژاپنی ین اتفاق را با واکنش سوزوکی در دیدار یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان مقایسه کردند که شاید اگر کوکوبو در آن بازی حضور داشت نسبت به پنالتی علیرضا جهانبخش واکنش بهتری نشان می‌داد.

لئو با ۲۲ سال سن شاگرد راجر اشمیت در بنفیکاست و این روزها به عنوان دروازه‌بان آینده فوتبال ژاپن این امید را به مردم این کشور داده که شاید برای جام جهانی ۲۰۲۶، رقیبی خاص برای سوزوکی باشد. 

او هنوز برای تیم اصلی بنفیکا به میدان نرفته، اما با عملکردی که در آسیا ثبت کرده احتمالا برای فصل بعد یا به صورت قرضی از بنفیکا جدا خواهد شد یا به عنوان یک رقیب برای تروبین اوکراینی تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا به عنوان نگهبان چارچوب فلزی این تیم وارد زمین شود.

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک