Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مطیعی مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شرکت سیمان بهبهان از شرکت‌های زیرمجموعه شستا در شاخص سود خالص در دو سال اخیر 254 درصد رشد داشت و در ادامه کسب افتخارات پیاپی در مسیر توسعه و پیشرفت، این شرکت توانست رکوردی جدید در میزان تولید به ثبت برساند و در سال 99 رکورد تولید را از سال 1357 تاکنون بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حمایت‌های شستا و سیتا از شرکت‌های تابعه از جمله سیمان بهبهان افزود: با حمایت‌های هلدینگ فارس و خوزستان، سیمان تامین و در نهایت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در دو سال اخیر توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از مشکلات نهادیه شده شرکت سیمان بهبهان را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان گفت: کارخانه‌های سیمانی در این دوره توانستند رکوردهای ماندگاری بر جاگذارند. برخی از دستاوردهای دو سال اخیر سیمان بهبهان شامل افزایش هفت درصدی تولید نسبت به متوسط سه سال گذشته، افزایش 380 درصدی وجه نقد حاصل از فعالیتهای عملیاتی شرکت و افزایش حاشیه سود ناخالص از 46 درصد به 48 درصد و حاشیه سود عملیاتی از 28 درصد به 37 درصد و حاشیه سود خالص از 41 درصد به 45 درصد می‌شود.

وی با اشاره به توجه شرکت سیمان بهبهان به مقوله محیط زیست ادامه داد: راه اندازی پروژه بگ هوس و اخذ تندیس طلایی محیط زیست از جمله اقدامات این شرکت در بخش محیط زیست است.

جعفر مطیعی تصریح کرد: کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال 99 ، کسب عنوان کارآفرین سلامت محور استان، شفافیت در فرآیندهای مالی، بازرگانی و فروش شرکت، شناسایی و ورود به بازارهای جدید صادراتی، وصول مطالبات معوق، توجه به نیروی انسانی از طریق اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کلیه پرسنل شرکت و گسترش بیمه تکمیلی، اصلاح فرآیندهای واحد حقوقی از جمله اقدامات شرکت سیمان در دوسال اخیر است که با حمایت‌های شستا و سیتا صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به این که بهبود بازده دارایی‌ها از 37 درصد به 52 درصد و بازده حقوق صاحبان سهام از 60 درصد به 81 درصد رسیده است، بیان کرد: در دوره ساله اخیر همچنین افزایش 20 درصدی کل فروش مقداری و 81 درصدی فروش مقداری صادراتی در سال 99، کاهش 18 درصدی مانده مطالبات جاری شرکت نسبت به ابتدای دوره و کاهش دوره وصول مطالبات از 103 روز به 49 روز در سال 99 و حذف فروش اعتباری از مرداد ماه سال 99 محقق شده است. 

مطیعی با اشاره به عدم افزایش منطقی قیمت سیمان طی سال های گذشته اذعان کرد: در شرایطی که قیمت دستوری سیمان در سال‌های گذشته تابع شرایط کلی اقتصاد نبود اما شرکت موفق به افزایش و بهبود عملکرد شد. دلیل اصلی این مهم ایجاد شفافیت، افزایش کیفیت فروش، کنترل قیمت تمام شده و کاهش ظرفیت بلااستفاده است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جعفر مطیعی تولید سیمان رکورد شرکت سیمان بهبهان سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • جم رکورد فروش را شکست
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد