Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@01:16:01 GMT

سرقت گرتینگ‌های فلزی تونل نیایش

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۴۳۴۲

سرقت گرتینگ‌های فلزی تونل نیایش

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق گرتینگ های فلزی تونل نیایش که با سرقت این تجهیزات خطر سقوط عابران و موتورسواران متصور بود، خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چند روز قبل نماینده حقوقی شرکت ترافیک تهران به اداره ۱۷ پلیس آگاهی مراجعه و از سرقت 15 عدد گرتینگ‌های فلزی (حفاظ زهکش تونل) تونل نیایش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقتی که به غیر خسارت، خطر سقوط عابرین و موتورسواران نیز را به همراه داشت.

او افزود: بدنبال اعلام شکایت، کاراگاهان اداره هفدهم‌پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات خود را در حالی آغاز کردند زمان دقیقی از سرقت ها در دست نداشتند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: کاراگاهان به بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت ها پرداخته و با بازبینی دقیق فیلم دوربین های مداربسته داخل تونل مشخص شد خودروی وانت مزدا طی چند مرحله اقدام به سرقت گرتینگ ها کرده است.

این مقام انتظامی ابراز کرد: ازانجایی که پلاک خودرو نامشخص بود کاراگاهان با کنار هم قرار دادن شماره پلاک در نهایت  موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

او اضافه کرد: شماره پلاک خودروی سارق به کلیه واحدهای گشت اعلام شد و اوایل تیر امسال واحد گشت پلیس آگاهی، خودرو  سارق را توقیف کردند.

سرهنگ کنجوریان اضافه کرد: راننده خودرو در تحقیقات اولیه، مدعی شد که در این سرقت ها نقشی ندارد و خودرواش در این مدت دست مرد جوانی به نام پویا بوده است که در ادامه تحقیقات مشخص شد پویا مرد سابقه داری است که به خاطر سرقت از اماکن سابقه کیفری دارد. با مشخص شدن هویت سارق، متهم جوان در عملیاتی پلیسی بازداشت شد.

سرهنگ کارآگاه کنجوریان در پایان گفت: پویا ابتدا منکر سرقت هایش شد اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به سرقت ها اعتراف کرد و اظها رکرد،  به تنهایی سرقت ها را انجام داده و اموال مسروقه را به مغازه ضایعاتی در تهرانپارس می فروختم. با اعتراف متهم مالخر او نیز شناسایی و دستگر شد و تحقیقات برای شناسایی سرقت های احتمالی متهم جوان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سرقت پلیس آگاهی تهران بزرگ ترافیک پلیس آگاهی پایتخت دوربین خودرو سرقت سارق تونل نیایش پلیس آگاهی سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران

به گزارش خبرآنلاین، متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند.

تسنیم در خبری نوشت: اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با ۳ نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه ۲ نفر از آشناهای خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که ۲ طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس ۳ مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

۳ مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902052

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟