Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر وجود یک مزرعه بیت کویین در شهر "ماهیدشت"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مزرعه مذکور در یکی از کارخانه‌های متروکه ماهیدشت شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۱۰۱دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی او به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او مبارزه با جرائم اقتصادی را از جمله ماموریت‌ها و اولویت‌های اصلی پلیس کرمانشاه اعلام کرد.

کلاهبرداری از شهروندان با جعل آدرس اینترنتی سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضائیه

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه نسبت به کلاهبرداری از شهروندان با جعل آدرس اینترنتی سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضائیه (ثنا) هشدار داد.

علی عباسی کسانی گفت: اخیرا مشاهده شده افراد سودجو با جعل آدرس اینترنتی سامانه ابلاغ الکترونیک (ثنا) و ارسال پیامکی با محتوا‌هایی نظیر مشاهده شکوائیه و ... کاربران را به آدرس جعلی هدایت و با درخواست پرداخت مبلغی جهت مشاهده ابلاغ، حساب این افراد را خالی می‌کنند.

او افزود: در این روش مجرمین سایبری با ارسال متن‌هایی مانند از شما شکایت شده است برای مشاهده آن بر روی لینک زیر کلیک کنید، کاربر را با اینکه می‌داند هیچ شکایتی از وی به ثبت نرسیده یا از کسی شکایتی نداشته، مجاب می‌کند تا وارد لینک جعلی و فیشینگ شده و با مشاهده پرداخت مبلغ ۲۰۰۰ تومان جهت مشاهده ابلاغ، اقدام به پرداخت می‌کند.

 علی عباسی کسانی ادامه داد: اطلاعات حساب بانکی کاربر پس از وارد شدن توسط او، به سرور دیگری ارسال‌شده و با استفاده از رمز پویا وارد شده توسط قربانی حساب او را خالی می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان به کاربران گفت: برای مشاهده ابلاغ قضایی، نیاز به واریز وجه نبوده و هرگز با شماره سیم‌کارت شخصی ارسال نمی‌شود، باید توجه داشت پیام ابلاغ قضائی به افرادی که در سامانه ثنا ثبت‌نام کرده‌اند ارسال می‌شود و کسانی که در این سیستم ثبت‌نام نکرده‌اند به نشانی محل سکونت و یا محل کار افراد از طریق پست ارسال می‌شود.

 کسانی افزود: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس ۰۸۳۲۱۸۲۳۱۷۸ به‌صورت ۲۴ ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

۸۰  تن کاه احتکاری در گیلانغرب کشف شد

ماموران انتظامی گیلانغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به کشف ۸۰ تن کاه احتکار شده در یکی از روستا‌های این شهرستان شدند.

پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلانغرب مبنی بر احتکار مقدار زیادی کاه در روستای گور سفید، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۸۰ تن کاه احتکاری به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای سامانه ابلاغ الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان