Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مقدم بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در این شهرستان صورت گرفته در این شهرستان جدیدالتاسیس صورت گرفته است، البته باید این روند را تقویت کنیم تا بتوانیم رسالت فرهنگی خود را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان چهارباغ باید هر چه سریع‌تر نسبت به استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان اقدام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به لزوم شکل‌گیری خدمات و فعالیت‌های رسمی حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان چهارباغ تصریح کرد: تشکیل انجمن‌های فرهنگی و هنری، انجام امور اداری و استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارائه خدمات فرهنگی و هنری به مردم چهارباغ امری ضروری است که باید همه امکانات برای تحقق آن به کار گرفته شود.

وی بر ضروری ارتقای سطح فرهنگی هنری و مذهبی شهرستان چهارباغ تأکید کرد و گفت: قطعاً بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند عاملی برای شکل‌گیری تحولات و اقدامات مطلوبی در حوزه فرهنگ عمومی این شهرستان شود به ویژه اینکه چهارباغ ظرفیت‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه دارد.

مقدم خاطرنشان کرد: تاکنون دفتر امام جمعه چهارباغ زحمت خدمات فرهنگی و حمایت از رویدادهای فرهنگی مذهبی این شهرستان را به عهده داشته است که باید به خاطر این اقدامات از آن تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تنگناها و اقتضاهای اداری و لزوم رعایت ضوابط اداری در خصوص تأسیس دایره‌های دولتی در شهرستان‌های تازه تأسیس اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای تأسیس یا فعالیت نمایندگی یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان چهارباغ صادر نشده بود که با انجام اقدامات لازم و اخذ مجوزهای قانونی در حال حاضر این امکان برای تأسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان تازه تأسیس چهارباغ فراهم شده است.

سطح فرهنگی چهارباغ را ارتقا می‌دهیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قادر محمدی امام جمعه چهارباغ نیز ضمن تبریک اعیاد و فرارسیدن دهه ولایت و امامت از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه فرهنگی و هنری استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: فعالیت‌ها و اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه فرهنگی و مذهبی در این شهرستان انجام شده است که توانسته تأثیرات بسیار مثبتی را در جامعه بگذارد.

وی بیان کرد: ادامه این روند نیازمند حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان و تسریع در افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ است تا بتوانیم امور را به صورت نظام‌مند به پیش ببریم.

امام جمعه چهارباغ متذکر شد: تمام توان خود را برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و قرآنی در گستره این شهرستان به کار خواهیم بست تا بتوانیم سطح فرهنگی چهارباغ را بیش از پیش ارتقا دهیم.

کد خبر 5266329

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر مقدم شهرستان چهارباغ ارشاد البرز ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام خشکسالی مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امام جمعه چهارباغ شهرستان چهارباغ حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد