Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، اداره نیرو‌های امدادی عراق در استان نینوا اعلام کرد ساعاتی پیش آتش‌سوزی بزرگی در حیاط بیمارستان «ابن سینا» در شهر موصل به وقوع پیوست.

«سعد الجبوری»، یکی از مسئولان بخش نیرو‌های امدادی در استان نینوا در این خصوص گفت: بعد از ظهر آتش سوزی بزرگی در بیمارستان ابن سینا واقع در منطقه «الرشیدیه» رخ داد و ۳ تیم آتش نشانی از مراکز «النهری» و «الجزائر» و همچنین یک تیم موقعیت‌های اضطراری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: با ورود این تیم‌ها (به محل حادثه) مشخص شد که مواد مصرفی و مبلمان در داخل بیمارستان و در نزدیکی زباله سوز بیمارستان آتش گرفته است، و این آتش سوزی در کنار چهار مخزن سوخت علاوه بر یک کارخانه اکسیژن متعلق به بیمارستان بود که نگرانی‌ها را افزایش می‌داد.

الجبوری با اشاره به اقدام سریع در خاموش کردن آتش اضافه کرد: به دلیل سرعت عمل نیرو‌های امدادی، هیچ خسارت جانی و مالی به بیمارستان وارد نشد.

ساعاتی پیش نیز رسانه‌های خبری از وقوع آتش سوزی در بیمارستان شهید فیروز در استان واسط عراق خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک منبع امنیتی به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت که یک آتش سوزی در بیمارستان شهید فیروز در شهرستان الحی در استان واسط به وقوع پیوست. این منبع در ادامه افزود: هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده و تیم‌های دفاع شهروندی تلاش دارند تا این آتش سوزی را خاموش کنند.

چندی پیش «قیس خزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در یک نطق تلویزیونی گفت: عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر ترفندی برای آسیب رساندن به ملت عراق، حامیان محور مقاومت و طرفداران الحشد الشعبی بویژه در مناطق شیعه نشین دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق آتش سوزی حوادث بین الملل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، آسمان عراق، عمدتا در استان های میانی و جنوبی، تحت تاثیر موج «آفریقایی» توفان گرد و غبار، به رنگ نارنجی درآمد. این اولین بار است که در عراق از موج آفریقایی، به عنوان یک پدیده جوی نام برده می شود.

تاکنون استان های بغداد، بابل، نجف، کربلا و الانبار شدیدترین وضعیت را در مواجهه با توفان گرد و غبار موسوم به موج آفریقایی داشته اند.

فرودگاه های بین المللی بغداد و نجف اشرف هم اعلام کردند پروازها را تا پایان توفان به علت محدودیت دید افقی متوقف کرده اند.

از برخی مناطق عراق هم وقوع چند تصادف رانندگی به دلیل محدودیت دید گزارش شده است.

منابع بیمارستانی از بستری شدن دهها شهروند در بیمارستان های بغداد پایتخت عراق به دلیل عوارض ناشی از تنگی نفس و مشکلات تنفسی بر اثر استنشاق ریزگردها خبر دادند.

وزارت بهداشت عراق نیز وضعیت فوق العاده اعلام کرده است و منابع عراقی می گویند پرسنل بیمارستان ها برای خدمات دهی اورژانسی و موثرتر به بیماران تنفسی به حالت آماده باش درآمده اند.

دید افقی در بغداد پایتخت عراق به کمتر از ۵۰۰ متر رسیده است.

کد خبر 848352 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم طوفان حوادث جهان عراق

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد