Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:28:05 GMT

کلوپ تایید کرد؛ فن دایک در آستانه بازگشت به میادین

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۱۴۰

کلوپ تایید کرد؛ فن دایک در آستانه بازگشت به میادین

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که احتمالاً ویرژیل فن دایک در بازی دوستانه پنجشنبه شب مقابل هرتابرلین به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل گذشته بود که ستاره هلندی و یکی از ستون‌های لیورپول یعنی ویرژیل فن دایک در دربی مرسی ساید و روی یک برخورد با دروازه‌بان اورتون یعنی جردن پیکفورد دچار مصدومیت شدیدی شد؛ اما کابوس برای یورگن کلوپ و تیمش زمانی تکمیل شد که مشخص شد مدافع هلندی دچار پارگی رباط صلیبی شده و فصل برای او از دست رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدا گمان می شد که فن دایک نهایتاً برای رقابت‌های یورو آماده شود و می تواند در ترکیب تیم ملی هلند به میدان برود اما او ترجیح داد که ریسک نکند و به ریکاوری خود را ادامه دهد تا برای شروع فصل جدید آماده شود.

 

 

 

 

با این حال بعد از گذشت نزدیک به یک سال به نظر می‌رسد که فن دایک اکنون در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است. لیورپول پنجشنبه شب در این بازی دوستانه به مصاف هرتابرلین خواهند رفت و یورگن کلوپ پیش از این مسابقه گفت: "در این رابطه اطمینان ندارم اما امیدوار هستم که او بتواند دقایقی مقابل هرتا بازی کند. عملکرد او در تمرینات خوب بوده و احتمال دارد که بتواند دقایقی بازی کند. ما باید دوباره با او صحبت کنیم اما به طور کلی شرایط فن دایک خوب به نظر می رسد.
از طرف دیگر هیچ گونه عجله ای در مورد فن دایک و جو گومز نداریم چرا که ما برای یک فصل طولانی آماده می‌شویم نه چند مسابقه پیش فصل."

ویرجیل فن دایک یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک یورگن کلوپ سرمربی لیورپول یورگن کلوپ فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در فهرست فروش لیورپول

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد، اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است