Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «عزت اله اکبری تالارپشتی» در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز دلایل گرانی افسارگسیخته سیمان و فولاد با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و نیرو و معاونان آن‌ها بررسی شد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت باید پیش‌بینی احتمال قطعی برق در فصل گرما را با ایجاد ظرفیت‌های لازم فراهم می کرد، گفت: صنایع بخش مهمی از اقتصاد کشور هستند و دولت برای تامین برق موردنیاز، نباید در نخستین گام، برق واحدهای تولیدی و صنعتی را قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه وزاری صمت و نیرو در این جلسه اعلام کردند با برنامه‌ریزی از آسیب به صنعت برق جلوگیری خواهد شد،  افزود: در حال حاضر صنایع با وجود تمامی محدودیت‌ها، در تلاش هستند تولید خود را افزایش داده و در بازارهای جهانی سهمی به دست آورند و نباید با قطعی برق واحدهای صنعتی عمل به تعهدات بین المللی آنها را با چالش روبه رو کرد.

اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: رونق صنعت موجب اشتغالزایی می‌شود و اصلاح الگوی مصرف برق نیز بسیاری از کمبودها را جبران  می کند که وزرای نیرو و صمت وعده دادند، در روزهای آینده اقدامات مناسب برای تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی انجام دهند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فولاد انرژی برق مجلس یازدهم صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فولاد انرژی برق مجلس شورای اسلامی فولاد انرژی برق مجلس یازدهم صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد