Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:33:35 GMT

دروازه‌بان سایپا در اختیار باشگاه(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۴۴۸

دروازه‌بان جوان سایپا توسط کادر فنی جدید این تیم در اختیار باشگاه گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در حالی موفق شد در بازی شب گذشته آلومینیوم اراک را  شکست بدهد که در اتفاقی غیرمنتظره دروازه‌بان سوم نارنجی پوشان در این بازی به میدان رفت و البته توانست نمایش خوبی با بسته نگه داشتن دروازه خود و دفع دو موقعیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پورمحمد در شرایطی به ترکیب سایپا رسید که کوروش ملکی، دروازه‌بان جنجالی هفته‌های اخیر نیمکت‌نشین بود و عجیب‌تر اینکه نام محمدحسین اکبرمنادی در فهرست نارنجی‌پوشان دیده نمی‌شد.

 

بنابر اطلاع خبرنگار ما، محمدحسین منادی پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان با سینا مریدی درگیری لفظی پیدا کرده و پس از آن هم با سرپرست سایپا بحث داشته تا به همین در اختیار باشگاه قرار بگیرد و در فهرست دیدار شب گذشته مقابل آلومینیوم هم غایب باشد.

 

منادی در مقایسه با دو دروازه‌بان دیگر سایپا در این فصل فرصت بیشتری برای بازی داشت، اما در هفته‌های پایانی فصل و به غیر از دیدار با گل‌گهر، در سایر مسابقات به کار گرفته نشد.

 

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097669

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)