Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:45:26 GMT

لیگ سی‌ و چهارم هندبال ایران قرعه‌ کشی شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۴۷۲

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هندبال برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مراسم قرعه‌کشی سی‌و‌چهارمین دوره لیگ‌ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران امروز، دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰، با حضور پاکدل رییس فدراسیون هندبال، دیگر مسئولان فدراسیون، کمیته مسابقات و نمایندگان ۱۰ تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه پس از خیرمقدم مراد کرمی، مسئول کمیته مسابقات، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در خصوص برگزاری موفق و لزوم افزایش کیفیت لیگ برتر هندبال امسال و بالا بردن تعداد مسابقات به منظور آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا و همچنین لزوم حمایت و تعامل تیم‌های باشگاهی برای رقابتی سالم در راستای توسعه و پیشرفت هندبال صحبت کرد و از تمامی تیم‌های لیگ برتری خواست که در این سال حساس از برنامه‌های تیم ملی حمایت کنند.

پس از صحبت‌های پاکدل، علی غفاری، مسئول سامانه ملی هندبال، توضیحاتی در خصوص لزوم ثبت قرارداد‌ها و اطلاعات تیم‌ها و بازیکنان در این سامانه ارائه کرد و سپس علی‌اکبر خوشنویس، رییس کمیته استعدادیابی، در خصوص لزوم ایجاد آکادمی‌های هندبال به منظور پیشرفت هندبال در سراسر کشور سخن گفت.

در ادامه مراد کرمی، مسئول کمیته مسابقات توضیحاتی در خصوص برگزاری لیگ امسال داد و نمایندگان تیم‌ها نظرات خود را در خصوص برگزاری لیگ امسال، ایجاد تغییراتی در آئین نامه مسابقات، قرارداد بازیکنان، نحوه برگزاری مرحله دوم و سوم لیگ برتر و لزوم ثبت نام تیم‌ها در سامانه ملی هندبال به نام «هندبال من» ارائه کردند.

در پایان مقرر شد سی‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برترهندبال مردان باشگاه‌های ایران به صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) و متمرکز از دهه سوم مرداد ماه با شرکت ۱۰ تیم در یک گروه آغاز شود که در صورت اضافه شدن تیمی به جمع لیگ برتری‌ها تا آغاز رقابت‌ها، به عنوان تیم یازدهم و دوازدهم در جدول مسابقات قرار می‌گیرد.

بر این اساس ترتیب تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها براساس قرعه انجام شده به شرح ذیل است و در هفته نخست تیم‌های اول با تیم‌های آخر جدول قرعه‌کشی (تیم اول با تیم دهم، تیم دوم با تیم نهم، تیم سوم با تیم هشتم، تیم چهارم با تیم هفتم و تیم پنجم با تیم ششم) دیدار می‌کنند.

جدول قرعه‌کشی تیم‌ها به شرح زیر است:

۱- ذوب‌آهن 

۲- ستارگان دشتستان 

۳- سپاهان نوین 

۴- فولاد مبارکه سپاهان

۵- زغال سنگ طبس

۶- فرازبام خائیز دهدشت

۷- نفت و گاز گچساران 

۸- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

۹- صنعت مس کرمان

۱۰- پاس ناجا قم

۱۱- تیم یازدهم 

۱۲- تیم دوازدهم

در پایان این مراسم علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با اهدای لوح تقدیر از مدیران عامل و نمایندگان تیم‌های حاضر در سی‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های مردان کشور تقدیر کرد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال لیگ برتر قرعه کشی رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد