Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا پس از پیروزی در رقابت‌های دور دوم تنیس المپیک توکیو مقابل یان لنارد اشتروف از آلمان به خبرنگاران گفت: بازی در المپیک کاملا خاص است. المپیک هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود. من سعی می‌کنم تعادلم را با کار‌های روزمره و چیز‌هایی که باعث خوشحالی ام می‌شود، حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با این انرژی شگفت انگیز رشد می‌کنم. 

جوکوویچ در ادامه صحبت هایش گفت: در المپیک من فقط سعی می‌کنم از هر ثانیه لذت ببرم و واقعاً این یک اتفاق بی نظیر است. در دهکده‌ای که بیش از ۱۰ هزار ورزشکار حضور دارند، می‌توانیم با هم دانش و تجربیات را درباره زندگی و ورزش تبادل کنیم. شما چنین تجربه‌ای را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید به دست بیاورید.

بیشتر بخوانید

پیروزی آسان مرد شماره یک تنیس دنیا برابر حریف آلمانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند