Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر در نامه‌ای از دادستانی این شهرستان خواست تا شبهات ایجاد شده درباره دخالت در احراز صلاحیت نامزد‌های شورای اسلامی شهر ملایر را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر در نامه‌ای به سلگی، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با اشاره به شائبه‌هایی درباره دخالت دادستانی در احراز صلاحیت برخی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی این شهر که در ابتدا صلاحیتشان رد شده بود، از دادستانی خواستند تا شبهات ایجاد شده در این زمینه را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:

«نیک می‌دانید شأن دادستانی پاسبانی از رعایت قانون، بیت المال و احیای حقوق عامه مردم است و عملکرد شما به عنوان دادستان باید بگونه‌ای باشد که تماما نشانگر و مؤید قانون‌مداری و صیانت از قانون باشد.

احتمالا مطلع هستید که طی روز‌های اخیر مسائلی در خصوص احراز صلاحیت کاندیدا‌های شورای شهر ملایر رسانه‌ای شده است. موضوعات مطرح شده در خصوص دخالت دادستانی در روند احراز صلاحیت کاندیدا‌های شورای شهر است و ابهامات و شائبه‌های زیادی در اذهان عمومی ایجاد کرده است که از جمله آن می‌توان به این مسئله اشاره کرد که شنیده شده است جناب‌عالی برای تایید شدن صلاحیت چند نفر از کاندیدا‌ها که از اعضای شورای شهر سابق بوده‌اند و اخبار از رد صلاحیت آن‌ها حکایت می‌کرده، به هیئت نظارت شهرستان فشار می‌آورید و تلویحا آن‌ها را تهدید می‌کنید. مورد دیگری که مطرح شده است مسئله اختصاص چند صد میلیون تومان بودجه از طرف شورای شهر سابق به برخی نهاد‌های شهرستان از جمله دادستانی است.

این اخبار از جمله مواردی است که چنانچه در اسرع وقت شفاف سازی نشود باید منتظر خیل عظیمی از شبهات نسبت به نهاد‌های حاکمیتی بود! با توجه به وجود این شائبه‌ها و همچنین وجود سؤالات جدی درباره عملکرد شما در این قضایا از جناب‌عالی دعوت می‌کنیم تا در بازه زمانی پیشنهادی ۹ تا ۱۳ مردادماه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر جهت شفاف سازی و پاسخ به سؤالات دانشجویان حضور یابید.

لازم به ذکر است تشکل جامعه اسلامی دانشجویان از شورای شهر سابق نیز برای پاسخ به سؤالات دانشجویان و در راستای شفافیت در جلسه‌ای دیگر دعوت به عمل خواهد آورد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان احراز صلاحیت شورای شهر ملایر سلگی دادستانی جامعه اسلامی دانشجویان احراز صلاحیت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برای تبلیغات فرصت دارند.

عباس جوهری افزود: نامزد‌ها براساس قانون می‌توانند تبلیغات را در مکان‌هایی که در سطح شهر در نظرگرفته شده است، انجام دهند.

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و همچنین مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در استان تهران نیز امروز از شبکه تهران آغاز می‌شود.

۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده‌ی مردم» برای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

این برنامه‌ها، رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در ساعت‌های ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

تبلیغات دو نامزد حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رقابت میان ۳ هزار و ۳۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۴ نفر به مجلس راه یافتند.

از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۳۰ نماینده را به خود اختصاص می‌دهد ۱۶ نفر دیگر ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه خواهند یافت.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ۷ خانم و ۲۵ آقا برای کسب کرسی‌های حوزه انتخابیه تهران در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک است. برای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا هم ۲ نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود