Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@11:28:49 GMT

طرح صیانت از فضای مجازی هنوز در دستور کار مجلس است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۸۹۹

طرح صیانت از فضای مجازی هنوز در دستور کار مجلس است

سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی اظهار داشت: طبق آخرین پیگیری‌ها و صحبت‌هایی که داشتم، طرح صیانت از کاربران فضای مجازی از دستور خارج نشده است.

وی افزود:‌ هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس هیچ تصمیمی مبنی بر از دستور کار خارج شدن طرح صیانت از کاربران فضای مجازی نگرفته‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح مذکور در حال حاضر در دستور کار مجلس بوده و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: اینکه برخی می‌گویند طرح از دستور کار خارج شده است سخن غلطی است چرا که این طرح در نوبت بررسی است و امروز فرصت رسیدگی به این طرح پیدا نشد. لذا این به معنی این نیست که طرح از دستور کار خارج شده است و به این مفهوم است که زمان بررسی و نوبت آن نشده است و چنانچه فرصت رسیدگی به این طرح فراهم شود در مجلس مطرح خواهد شد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: زمانی که گفته می‌شود یک طرح از دستور کار خارج می‌شود یعنی مجلس تصمیم گرفته یک طرح را از دستور بررسی خارج کند و اساساً طرح مجدد آن در مجلس مفهومی ندارد اما برای این طرح چنین تصمیمی گرفته نشده و در حال حاضر در نوبت بررسی قرار دارد و امروز تنها فرصت رسیدگی به آن فراهم نشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدنظام الدین موسوی طرح صیانت از فضای مجازی دستور کار خارج طرح صیانت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند