Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پریسا ترابی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهرستان مه‌ولات خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام ماه محرم و نیز فصل برداشت محصولات کشاورزی در همه مناطق کشور و همچنین شهرستان مه ولات، برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مورد تاکید است و این مهم در کاهش آمار مبتلایان بستری شده و سرپایی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول تغذیه برنامه تحول سلامت و تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت بیان کرد: هم اینک واکسن به اندازه کافی در کشور وجود دارد و با توجه به شیوع ویروس دلتای کرونا، لازم است شهروندان بیش از پیش، پروتکل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلا به کووید ۱۹ رعایت کنند.

ترابی گفت: مردم طبق برنامه زمان‌بندی شده به‌محض دریافت پیامک و یا تماس تلفنی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، وزارت بهداشت نیز با اطلاع رسانی وسیع و مناسب، تلاش خواهد کرد تا بتدریج همه مردم را زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار دهد.

وی روند انجام واکسیناسیون در شهرستان مه ولات را مطلوب خواند و گفت: با توجه به اینکه استفاده از ماسک در نواحی روستایی و نیز شهرهای کوچک، کمتر است، رعایت نکات ایمنی قبل و بعد از تزریق واکسن برای ساکنان این مناطق بسیار مهم است.

این مسوول در وزارت بهداشت بیان کرد: ترددها و رفت و آمد بین شهرها، احتمال انتقال ویروس دلتای کرونا را افزایش می دهد، این ویروس در مدت یک تا ۲ روز علائم خود را نشان داده و بسیار سریع منتشر می شود.

دکتر ترابی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه علائم غیرعادی شامل مشکلات گوارشی، سرفه، تب و یا خستگی بیش از اندازه، باید ضمن رعایت قرنطین، از ۲ تا ۳ ماسک به صورت همزمان استفاده کرده و به نزدیک ترین مرکز محل زندگی خود مراجعه کنند تا از آنان نمونه گیری شود.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی را به مردم ارایه می‌دهند.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها طرح واکسیناسیون کرونا تربت حیدریه ماه محرم و کرونا مه ولات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح واکسیناسیون کرونا تربت حیدریه ماه محرم و کرونا طرح واکسیناسیون کرونا تربت حیدریه ماه محرم و کرونا مه ولات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان مه ولات وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است