Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:22:48 GMT

گروه‌های سنی جدید واکسیناسیون در کشور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۶۰۵۲

گروه‌های سنی جدید واکسیناسیون در کشور اعلام شد

وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی لیست جدید گروه‌های سنی واکسیناسون کرونا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در متن نامه سعید نمکی خطاب به علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده است: پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد گروه‌های هدف واکسیناسیون از آنجا که قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده‌اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار می‌گیرند با توجه به موجودی کافی واکسن شایسته است طبق روال زیر اقدام شود:

۱- در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوب، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده قبلی جمعیت ۴۸ تا ۴۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت‌دهی واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- در بقیه استان‌ها بجز تهران جمعیت ۵۸-۵۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت‌دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروه‌های سنی بالاتر تداوم یابد.

۳- در کلان شهر تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۸ ساله ثبت‌نام و طبق نوبت‌دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستان‌های استان تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۵ ساله ثبت‌نام و با نوبت‌دهی در سامانه تحت پوشش قرار گیرند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو استان تهران سعید نمکی علیرضا رئیسی وزارت بهداشت سیستان و بلوچستان ساله ثبت نام نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر خبر داد.

غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به گم شدن نوجوان ۱۶ ساله در جنگل‌های رامسر اظهار کرد: این حادثه امروز، پنجشنبه ششم اردیبهشت اتفاق افتاد که مراتب مفقود شدن این نوجوان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: تیم هلال‌احمر رامسر بعد از اعزام تیم امدادی و حضور در منطقه پس از دو ساعت جست‌وجو، این نوجوان را پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: این کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر پیدا شد.

کد خبر 747956

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • تراز هر ۲ نوبتِ کنکور متفاوت از یکدیگر اعمال می‌شود
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور