Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار گزارش‌هایی از انفجار در یکی از مراکز الحشد الشعبی در نجف اشرف سخنگوی ائتلاف آمریکا انجام هر گونه حمله هوایی در عراق و سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار گزارش‌هایی از انفجار در یکی از مراکز الحشد الشعبی در نجف اشرف سخنگوی ائتلاف آمریکا اعلام کرد این ائتلاف امروز و دیروز در عراق و سوریه حمله هوایی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق عصر دوشنبه از حملات پهپادی به مواضع خود در استان نجف اشرف خبر دادند. لشکر امام علی (ع) با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یکی از اردوگاههای وابسته به این لشکر در استان نجف، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

پایگا خبری بغداد الیوم ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این حملات در ساعات ۱۵ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت عراق صورت گرفته است. به گفته این لشکر، عملیات شناسایی پس از این حملات آغاز شده است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز هم خبر داد که این حملات پهپادی توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، ولی این خبر را منابع رسمی عراقی و متعلق به الحشد تأیید نکرده‌اند.

سخنگوی ائتلاف آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «ایالات متحده امروز یا دیروز هیچ حمله هوایی در سوریه یا عراق انجام نداده است. آمریکا/ائتلاف دفاع از خود را حق ذاتی‌اش می‌داند. محافظت از نیروها بالاترین اولویت ائتلاف است.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ائتلاف آمریکا رژیم صهیونیستی ایالات متحده حشدالشعبی نجف اشرف سازمان الحشد الشعبی عراق ائتلاف آمریکا حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا گفت: حوالی ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه پنجشنبه به وقت محلی دشمن اسرائیلی با چند فروند موشک از سوی جولان اشغالی به برخی از مراکز در اطراف دمشق حمله کرد.

این مقام نظامی که به نام وی اشاره نشده است، افزود این حمله موجب زخمی شدن هشت نظامی سوری شد و خسارت‌های مادی نیز داشته است.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تأیید کرد که این رژیم جنوب سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، هاگاری افزود: اسرائیل در پاسخ به حمله سوریه، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: اسراییل موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله اسرائیل به یک ساختمان در اطراف دمشق آسیب زده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از خبرنگار خود در دمشق از رهگیری حمله موشکی اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه خبر داد.

تجاوز‌های هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه