Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در بحران زلزله کرمانشاه با مساعدت کمیته امداد در کمتر از ۲ سال پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش در مناطق زلزله زده احداث شد.

او گفت : این نهاد برای ایجاد اشتغالزایی در استان کرمانشاه بسیار مطلوب عمل کرد و در سنوات گذشته از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای توانمندسازی جامعه تحت پوشش و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد که شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه از کمیته امداد به عنوان نهادی محبوب و مردمی نام برد که در حال حاضر بیشترین خدمات را به مردم مستعضف و آسیب دیده ارائه می‌دهد.

بازوند از نقش کمیته امداد در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش خودباوری و خوداتکایی در بین مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و مهارت آموزی تشکر کرد و گفت: کمیته امداد ظرفیت بزرگی برای تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری دارد و در واقع کمک به کمیته امداد به نوعی تلاش در جهت پیشبرد اهداف استان است و حتماً این حمایت را ادامه می‌دهیم به گونه‌ای که تمامی پویش‌های همدلی و کمک‌های مومنانه با محوریت این نهاد انجام شده است.

استاندار کرمانشاه، تواضع، اخلاص، صداقت و دلسوزی را از ویژگی‌های مدیران کمیته امداد خواند و افزود: این نهاد به عنوان یکی از یادگار‌های ارزشمند امام راحل (ره) بدون حاشیه و با پویایی و تلاش مستمر مشغول خدمتگزاری است و همیشه مدیرانی کوشا، جهادی و انقلابی داشته که برای تحقق مطالبات مردم خالصانه کار کرده اند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است