Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:21:56 GMT

اعلام گروه‌های سنی جدید واکسیناسیون در کشور

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۶۴۲۴

وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی لیست جدید گروه‌های سنی واکسیناسون کرونا را اعلام کرد.

به گزارش مهر، در متن نامه سعید نمکی خطاب به علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده است: پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد گروه‌های هدف واکسیناسیون از آنجا که قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده‌اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار می‌گیرند با توجه به موجودی کافی واکسن شایسته است طبق روال زیر اقدام شود:

۱- در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوب، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده قبلی جمعیت ۴۸ تا ۴۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت‌دهی واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- در بقیه استان‌ها بجز تهران جمعیت ۵۸-۵۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت‌دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروه‌های سنی بالاتر تداوم یابد.

۳- در کلان شهر تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۸ ساله ثبت‌نام و طبق نوبت‌دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستان‌های استان تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۵ ساله ثبت‌نام و با نوبت‌دهی در سامانه تحت پوشش قرار گیرند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساله ثبت نام نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت

ایسنا/گلستان سقوط از بلندی‌های آبشار «لوه» در شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان طی چند روز اخیر و برای دومین بار و پس از مرگ جوان ۲۹ ساله تهرانی، این‌بار جان بانوی ۵۰ ساله از اهالی شهرستان «سبزوار» استان خراسان شمالی را گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل  از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، بر اثر این حادثه ناگوار که عصر جمعه رخ داد، بانوی ۵۰ ساله از اهالی سبزوار پس از سقوط از بلندی‌های آبشار لوه و به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درباره این حادثه گفت: پس از گزارش سقوط از بلندی‌های آبشار لوه، بلافاصله سه تیم با ۶ نیروی امدادی به همراه تجهیزات لازم از پایگاه این نهاد در سه راهی «گالیکش - تنگراه» و با ۲ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پس از چند ساعت تلاش و انتقال متوفی به بالا دست و مکان امن، جسد وی را به عوامل اورژانس ۱۱۵ و انتظامی تحویل دادند.

وی یادآور شد: ۱۱ اردیبهشت ماه امسال هم یک جوان ۲۹ ساله اهل استان تهران، بر اثر سقوط از بلندی‌های آبشار لوه جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است، آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت