Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ۱۰۰ هزار متر مربع خانه‌های بهداشت  و مراکز بهداشتی درمانی به قصد نوسازی  به پیمانکار واگذار شد که این مراکز تخریب و متاسفانه رها شده‌اند.    

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لرستان یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور در همه زمینه‌ها از جمله بهداشت و درمان  محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرکز استان و شهرستان‌های سلسله و دلفان و سایر شهرستان‌ها تعداد تخت‌های بیمارستانی را به نسبت نورم کشوری مقایسه کنید.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان سلسله دارای بیمارستان ۵۰ تختخوابی با ۹۰ هزار نفر و در دلفان بیمارستان ۹۰ تختخوابی با ۱۶۰هزار نفر جمعیت وجود دارد که براساس نورم کشوری به ازای هر هزار نفر باید ۱.۸ تخت  وجود داشته باشد که با مقایسه انجام شده این میزان تخت کمتر از میانگین نورم کشوری است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه انتظار داریم به لحاظ توسعه بخش‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی لرستان و شهرستان‌های محروم آن در اولویت قرار گیرند، بیان کرد: در خصوص تجهیزات پزشکی  پیشرفته نیز نیازمند اهتمام ویژه وزارت بهداشت هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از سیاست‌های دولت، مجلس و وزارت بهداشت براین است که تمرکززدایی در راستای رفع محرومیت مناطق محروم انجام شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از به سرانجام نرسیدن وضعیت ساخت و نوسازی خانه‌های بهداشت در لرستان، گفت: متاسفانه در دوران دکتر کوروش ساکی، رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ۱۰۰ هزار متر مربع خانه‌های بهداشت  و مراکز بهداشتی درمانی به قصد نوسازی  به پیمانکار واگذار شد که این مراکز تخریب  اما متاسفانه رها شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد:  ۱۰۰هزار مترمربع  مذکور در سال ۹۶ که با قرارداد ۱۸۰ میلیارد تومان به نتیجه نرسید و قطعا  نوسازی مراکز بهداشت امروز با هزار میلیارد تومان نیز انجام نخواهد و چه کسی باید پاسخگو باشد و این خیانتی در حق لرستان بوده و انتظار داریم دستگاه قضایی به این موضوع ورود پیدا کند و به طور جدی پیگیر باشد و با افراد خاطی و متخلف برخورد قاطعانه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دستگاه قضایی یحیی ابراهیمی مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خانه های بهداشت خانه های بهداشت سلسله و دلفان مراکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله