Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، در ادامه مسابقات تیراندازی بازی های المپیک امروز با برگزاری رقابت های میکس تپانچه بادی ١٠ متر پیگیری شد.

در این رقابت که ٢٠ تیم حضور داشتند جواد فروغی و هانیه رستمیان در قالب تیم ایران به مصاف رقبای خود رفتند و با ایستادن در رده هشتم مرحله مقدماتی راهی مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله هر تیم ٢٠ تیر دیگر شلیک خواهد کرد و در پایان تیم‌های اول و دوم برای کسب مدال طلا و نقره و تیم‌های سوم و چهارم برای مدال برنز می‌جنگند.
فینال مسابقات میکس تپانچه بادی ١٠ متر تا ساعتی دیگر برگزار می‌شود.

جواد فروغی پیش از این مدال طلای تپانچه بادی را در المپیک ٢٠٢٠ بر گردن آویخته بود.

از ساعت ٨:۴۵ امروز به وقت ایران (١٣:۴۵ به وقت توکیو) نجمه خدمتی و مهیار صداقت در خط آتش تفنگ بادی ١٠ متر قرار می‌گیرند و با ٢٨ تیم دیگر رقابت ‌خواهند کرد.

کد خبر 5266491 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد فروغی هانیه رستمیان المپیک 2020 توکیو تیم ملی تیراندازی ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو تکواندو تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال تراکتور جواد فروغی والیبال کاروان ورزش ایران تیم ملی فوتسال ایران کشتی فرنگی تپانچه بادی بادی ١٠ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران